کد خبر 1331781
تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏شهید ‎حسینعلی ترکی در حال بنیان گذاری تیپ١٧علی ابن ابی طالب بود که اوائل بهمن۶٠در غرب شوش شهید شد

همسرش بهش نامه مینویسد که تنها پسر کوچکش مریض است.از جبهه می آید،بچه را در بیمارستان بستری و درمان طول میکشد از بیمارستان عازم جبهه میشود و پسر در غیاب پدر در بیمارستان فوت میکند.

پدری که در راه وطن از پسرش گذشت +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 33
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 13
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    62 0
    شهید حاج قاسم سلیمانی هم وقتی در جنوب شرق فرماندهی می کردن یکی از فرزندانشان بیمار میشن و ایشان به علت مسئولیتی که داشتن نمیرسن بیان کرمان بر بالین فرزند و این فرزند فوت میشه . از این مدل ایثارها خیلی شده ولی یه عده دزد با کثافت کاری های خودشون کاری می کنن که ملت این چیزا رو باور نکنه
    • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      22 0
      حاج قاسم سلیمانی عاشق ایران بود
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      15 0
      روح حاج قاسم شاد
    • IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      11 0
      درود به شرف شهداء...
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      9 0
      مطمئن باشید پرودرگار منان اجازه نخواهد داد خون ۲۳۰ هزار شهید دفاع مقدس پایمال گردد و حضرت صاحب الزمان خودشان در هدایت انقلاب اسلامی ایران نقش موثری دارند بگذارید این کفتارهای روباه صفت ذات اصلی خودشان را نشان دهند تا انشاا... دستشان در ظهور اقا برای همه رو شود
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    12 48
    والله بالله تالله هیچ یک شهدا در راه وطن شهید نشدند. هیچ کدام سربند فدای ایران و برای کوروش نداشتند. حتی شهدای ارمنی برای دفع از حق و ناموس شهید شدند. دارید کجا می روید با این سکولارسازی ادبیات جنگ؟ مگر جنگ خسروپرویز و روم شرقی بوده؟
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      30 6
      نخیر، ایران هم برایشان مهم بود مثل تو بی دین و بی هویت نبودند.
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      33 3
      لعنت به دشمنان ایران
    • چو ایران نباشد تن من مباد IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      24 8
      بشین سر جات و حرف اضافه نزن.تو اگه شرف ایرانی نداری به خودت مربوطه،به ملت ایران نچسبون.کسی حق نداره به ایرانی بودن ما و نیاکان ما توهین کنه و نادیده بگیره.بیخود هم قسم نخور،غیرت و خون ایرانی توی رگهای ماست ،چیزی که امثال تو ازش بی بهره هستید.
    • انقلابی IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      28 9
      پس امام حسین برای چی فرمود: "حب الوطن من الایمان". کسی که برای وطنش ارزشی قائل نیست ، دین و ایمان هم نداره. گفتم که در جریان باشی که چقدر گمراه هستی.
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      20 0
      لعنت خدا بر خوارج چه در زمان علی بن ابی طالب (ع) و چه در زمان مهدی صاحب الزمان (ع)
    • علی IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      4 15
      درست می فرمائید. ما تبدیل شدیم به موحدان لیبرال.
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      15 5
      آدم *** مگر هرکس ایران رو دوست داشته باشه معنیش اینه که کوروش دوسته؟ ،جان ما فدای وطن مان ایران عزیز.
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      31 6
      شماها ماشین ایجاد تنفر و نفرت از اسلام در بین ایرانیان هستید. اینقدر که شماها برعلیه اسلام کار میکنید امریکا و اسراییل نمیتونن کار کنن شماها جوری با حماقتتون (به صورت موثر) اسلام رو بدنام میکنید که هیچ کافری نمیتونه. از قدیم هم گفتن دشمن دانا به از دوست نادان و احمق
    • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      9 12
      دوست عزیز انقلابی این حدیث از پیامبره نه امام حسین گفتم که در جریان باشی دیگه جایی اشتباه نگی
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      8 8
      ما ایران را به خاطر اسلام دوست داریم اگر ایران نابود شود تنها مرکز شیعه از بین می رود
    • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      10 9
      حدیث مشهور حب الوطن من الایمان البته هیج سند و منبعی ندارد. اما فرضا که درست باشد. یعنی وطن کجا است؟ هر جا شاهی حکومت کرد و دورش سیم خاردار کشیدند؟ و یا مثلا تا دو قرن قرن افغانستان وطن بود و حالا بیگانه است؟ خود را فریب ندهید. وطن اصطلاح عرفانی است و منظورش عالم ملکوت است. اما جریان سکولاریزه کردن انقلاب اسلامی و حتی دفاع مقدس و جهاد حق علیه باطل و فروکاستن آن به دعوای قومیتی و مرزی یک توطئه در حال تکوین بسیار خطرناک است. اگر وطن اصل شد، و حق امری فرعی، امثال شهید ابومهندی مهندس می شوند خائن و بی وطن، چون به جای حمایت از صدام و وطنشان! با ایران همکاری کردند. اتفاقا همین منطق را دارند پان عرب ها در عراق علیه سپاه بدر می گویند.
    • IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      1 6
      کلا گفتار نیک براتون هیچ معنایی نداره
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      8 2
      خیلی بی ادبی
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      11 0
      آخه مگه میشه کشور عزیزمون رو دوست نداشته باشیم؟
    • IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
      8 4
      پس در راه چی شهید شدند؟! هیچ هدفی والاتر از دفاع از وطن و خاک کشور نیست و همه شهدای جنگ تحمیلی بخاطر دفاع از ایران و ناموس ایرانی رفتند و شهید شدند و در این راه اسلام ، این دین پاک و راستین برای رسیدن به این مهم به ایرانیان کمک کرد. درضمن شما به اسم اعظم خداوند قسم دروغ خوردید. واقعا نمیدونم منظورتون از نوشتن این حرفتون چی بود و معلوم نیست که قصد و غرضی داشتید یا نه ولی اگر از قصد و باغرض و مرض اینطور نوشتید خدا از شما نگذره.
    • ایرانیان IR ۰۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      18 3
      شما و همپالگی های شما،بیجا میکنید که چنین حرفی میزنید،بی وطنِ بی رگ،تو حرف از اسلام میزنی؟!قسم حضرت عباس ع میخوری و دم خروست پیداست!مگر حق و ناموس سوای هویت است؟!مگر هویت ملی جدای از هویت دینی است؟!مگر شهید ارمنی و کلیمی و زرتشتی و آسوری را از مکزیک وارد کرده بودیم؟!امثال تو بی ناموس باعث شدید مردم از اسلام دور شوند،باعث شدید آرمانهای انقلاب به هیچ انگاشته شود،یا مذهب نمای کور دل و ابن ملجم وار هستی یا بی رگ و ریشه ی مزدور دشمن نه دغدغه ات دین است و نه ایران،امثال تو دوگانگی دین و ملیت پدید آوردید،مگر ما مانند شما بی بته هستیم؟به چه حقی تاریخ کهن و تمدن و فرهنگ و هویت ایرانی این مردمان از هر کیش و آیین را نادیده میگیرید،یک کشور اسلامی نام ببر که عِرق وطن حتا به ظاهر برایش مهم نباشد!می خواهید مردم را از ایرانی بودن خودشان دور کنید،خون ایرانی در رگ ماست،ما به نیاکان خود اعتقاد داریم کوروش را از ما نمیتوانید بگیرید،او موسس کشوری به نام ایران است که میراث همه ی ماست،ما ایرانی نباشیم و به داشته های معنوی نیاکان خود معتقد نباشیم تا دچار از خودبیگانگی شویم و تو سری خور هر کس و ناکس شویم؟ایران زمین مهد تمدنهاست میخواهید عِرق وطن در ما نباشد مثلا به هوای اسلام خواهی امثال توی منافق؟!مهد اسلام کجاست؟عربستان!میخواهی بی خیال هویت ایرانی خود شویم تا مانند سرزمین خادمین حرمین شریفین،امریکا و اسراییل به راحتی رسوخ کند و پایگاه نظامی بزند؟!میخواهی باز هم کشور مثلا اسلامی نام ببریم از این دست بی هویت های خودباخته خودفروخته به اجانب؟مهر وطن با خون ما آمیخته است،هیچ مغایرتی ندارد با دین داری،اگر که بینش درست باشد.ترفند شماست ایران ستیزی که منجر به دین ستیزی شود تا راحت تر ضربه بخورد این آب و خاک،به کوری چشم همه دشمنان،این خاک اهورایی کوروش و قاسم سلیمانی دارد،آرش و بابک و باکری و جهان آرا دارد اینها اهل آرژانتین بوده اند؟! هویت ایرانی ما را نمیتوانید منکر شوید به هر بهانه ای! سربند کوروش نداشته اند اما خونِ ایرانی که داشته اند!نتیجه ی خودزنی ها و نادیده گرفتن تاریخ کهن این مرز و بوم و دستمالی کردن آن به هر شکل و توسط هر قماش می شود قسم های منافقانه ای که امثال تو میخورند!خودتان را فریب میدهید یا ملت را یا خدا را؟در ضمن کشور عراق مگر بیرون از حوزه تمدن ایران زمین است؟!
    • IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      5 9
      حق با کامنت گذار اصلی است شما باید تعیین کنید اول مسلمان هستید یا ایرانی. به عبارت دیگر مسلمان ایرانی هستید یا ایرانی مسلمان. اگر خودتان را ایرانی مسلمان میدانید شما فرقی با بازرگان ندارید. امام خمینی هم گفت کسی که میگوید اول ایرانی است و بعد مسلمان دروغ میگوید چون در این صورت اصلا مسلمان نیست.
    • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      3 0
      هم ایرانی هستیم هم مسلمان
    • خبری IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۸
      1 0
      یه جایی شنیدم که منظور از حب الوطن من الایمان دوست داشتن بهشت است یعنی انسان طوری زندگی کند که در آخرت وطنش بهشت باشد ان شاء الله
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    14 0
    ما تا ابد مدیون شهدا هستیم و انشاا... دستگیر ما در این دنیا و آخرت باشند
  • ایران سرزمین من IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    14 0
    درود بر این جوانمردان که از جان خود وفرزندانشان گذشتند
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۶
    8 0
    ای جان به فدای این شهید عزیز و همه شهدای والامقام اسلام السلام علیک یا اباعبدالله
  • ماحسون IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    3 0
    من جنگ رو تجربه نکردم نمیدونم چه وضعیتی پایان جنگ وچندسال بعدش بوده، یه جمله ای از مرحوم آیت الله بهجت است،که فرمودن هرجا به مشکل و دوراهی خوردی به یقینیاتت توجه کن، من به یقینیاتم که توجه میکنم، وطن پرستی،ناموس،مذهب این چیزها به ذهنم میاد،یه حدیث از امیرالمومنین علی (ع) هستش که فرمودن دقیقش نمیدونم اینه که اگر خلخال یا همان پابند که خانم ها برا زیبایی میبندن ،اگه به زور از پای زن یهودی بکنن وجوانی که که نظاره گره اگر بمیره مرگش رواست، من مذهبی وغیرمذهبی نمیدونم یعنی چی، ولی برا خودم احادیثی که زیبا ودلنشین هستن یاد میگیرم وسعی میکنم حداقل اگه شده 10% هم استفاده کنم حرفی ندارم جز مرگ بر اصلاح طلبان گرین کارتی و وطن فروش
    • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      4 4
      یقینیات اسلامی را فرمودند. وطن پرستی کفر محض است و یقینا وطن پرست کافر است.
    • FR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
      1 3
      میشه یک ایه از قرآن یا یک حدیث بفرمایید که وطن پرستی کفر محض باشد! میبخشید یا معنای وطن پرستی را نمی دانید یا معنای کفر محض،خیلی اگه ناراحتی و مسلمانی خودتو در خطر می بینی میتونی تشریف ببری عربستان،سرزمین وحی و مفتی اعظم بشی،خودتو فریب نده دقیقا میدونی وقتی کسی میگه عاشق وطنش هست یعنی چه،چنین شخصی هم هرگز کافر نیست.تو نیستی که حد ایمان و کفر بندگان خدا رو تعیین کنی.خدا اگر میخواست همه را به زور یک امت واحد قرار میداد از بدو خلقت آدمیزاد.ما سرزمین خودمان را دوست داریم و این ربطی به هیچ کافر مسلمان نما ندارد.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    2 0
    مدیونیم
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
    2 0
    خداوند بر درجات این عزیزان بیافزاید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس