کد خبر 1333009
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۸
شرط دانشگاه آزاد برای حضور دانشجویان در اعتکاف

نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: دانشجویان برای حضور در اعتکاف باید ۳ دوز واکسن را تزریق کرده باشند.

به گزارش مشرق به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مرتضی جلیلی، نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: ثبت‌نام در مراسم اعتکاف دانشجویی آغاز و تا ۱۵ بهمن‌ماه ادامه دارد و شرایطی که امسال در نظر گرفته‌ایم، این است که با توجه به سویه جدید بیماری کرونا ظرفیت محدودی را برای معتکفان در نظر گرفته‌ایم و از میان دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه مجبور هستیم تعداد محدودی را پذیرا باشیم. مراسم هم از ۲۶ تا ۲۸ بهمن‌ماه در مسجد نور ولایت در مجتمع حاج‌قاسم سلیمانی در سوهانک برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه حداکثر میزبان ۲۰۰ نفر از دانشجویان معتکف خواهیم بود، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت مسجد دانشگاه، ۱۰۰ نفر از دانشجویان دختر و ۱۰۰ نفر از دانشجویان پسر را میزبانی خواهیم کرد؛ چراکه به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مجبور هستیم با ظرفیت محدود مراسم اعتکاف دانشجویی امسال را برگزار کنیم.

مسئول نمایندگی مقام‌معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تصریح کرد: یکی از شرایط اصلی برای حضور در مراسم امسال این است که دانشجویان حتماً هر ۳ دوز واکسن را تزریق کرده باشند و باید هنگام ثبت‌نام، تصویر کارت واکسن خود را بارگذاری کنند.

حجت الاسلام جلیلی اظهار داشت: ما نه تنها برنامه سخنرانی برای هر ۳ روز را خواهیم داشت، بلکه در نظر داریم حلقه‌های مباحثاتی اندیشه‌سازی و تمدن‌ساز را هم در این مراسم راه‌اندازی کنیم. همچنین مسئولان دفاتر نهاد رهبری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران که ۱۵ دفتر هستند، در این مراسم به‌عنوان مشاوران فرهنگی و مذهبی حضور خواهند داشت. برنامه هیأتی و مناجات سحری را هم خواهیم داشت؛ البته در مراسم اعتکاف بحث اصلی خلوت دانشجو و تفکر است و به همین دلیل در نظر نداریم با ترافیک برنامه‌ها را داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در روز آخر نیز مراسم ام‌داوود خواهیم داشت و به احتمال زیاد این امکان را فراهم می‌کنیم تا عموم مردم در این مراسم شرکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    0 0
    خدا لعنت کنه هرکسی رئو که در هر جایی به شیوع کرونا دامن میزنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس