دیدار رئیس رژیم صهیونیستی با ولیعهد ابوظبی

رئیس رژیم صهیونیستی و ولیعهد ابوظبی با یکدیگر دیدار و درباره مسائل مختلف منطقه ای و بین المللی بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش مشرق، «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی که به امارات متحده عربی سفر کرده است، با «محمد بن زائد» ولیعهد ابوظبی دیدار و با او درباره مسائل مختلف بحث و تبادل نظر کرد.

خبرگزاری رسمی امارات (وام) با اعلام این خبر افزود: دو طرف در این دیدار که در کاخ «الوطن» ابوظبی برگزار شد، درباره ابعاد همکاری‌های دوجانبه در چارچوب توافق صلح «آبراهام» که سال ۲۰۲۰ بین ابوظبی و تل آویو امضا شد و همچنین موضوعات و مسائل متعدد منطقه‌ای و بین المللی به ویژه تلاش‌ها برای تحقق صلح، ثبات و توسعه در خاورمیانه گفتگو و رایزنی کردند.

بن زائد ابراز امیدواری کرد سفر هرتزوگ باعث پیشرفت روابط بین ابوظبی و تل آویو در راستای تأمین منافع ملت‌های دو طرف و منطقه باشد.

ولیعهد ابوظبی و رئیس رژیم صهیونیستی در این دیدار فرصت‌های فراهم شده برای توسعه و گسترش همکاری‌ها در تمام عرصه‌های اقتصادی، تجاری، سرمایه گذاری، تکنولوژی، بهداشت و درمان و سایر بخش‌ها را بررسی کردند.

منابع خبری صبح امروز گزارش دادند «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی در سفری رسمی وارد ابوظبی شد و مورد استقبال عبدالله بن زائد وزیر امور خارجه امارات قرار گرفت. قرار بود این سفر در تاریخ ۹ ژانویه (۱۹ دی) انجام شود اما به دلیل شرایط کرونا به تعویق افتاد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    2 0
    ای بی غیرتها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس