کد خبر 1333397
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲
مجلس سه‌شنبه و چهارشنبه جلسه علنی ندارد/بررسی موضوع ارز ۴۲۰۰ در جلسه غیرعلنی

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: مجلس سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری جلسه علنی نخواهد داشت و جلسات مجلس در این دو روز به صورت غیرعلنی برگزار ‌می‌شود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسات غیرعلنی مجلس در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه خبر داد و گفت: جلسات در این دو روز به صورت غیرعلنی برگزار می شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های که انجام شده قرار است در جلسات غیر علنی موضوع ارز ۴۲۰۰ تومانی و مسائل منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با توجه به ابتلای ۲۰ نفر از نمایندگان به کرونا و مشکوک بودن ۶ نفر دیگر و با توجه به اینکه نتایج تست مابقی نمایندگان نیز فردا اعلام خواهد شد و ممکن است با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در میان نمایندگان مواجه شویم جلسات علنی مجلس تا اطلاع ثانوی در دو بخش و با یک تایم استراحت برگزار خواهد شد.

نماینده محلات در مجلس تصریح کرد: همچنین دفاتر نمایندگان مراجعه کننده نخواهد پذیرفت و وزرا نیز به هنگام حضور در مجلس باید صرفا یک نفر را همراه خود بیاورند و تصمیم براین است که در مورد کارمندان مجلس با حضور تعداد کمتری از کارمندان کارها انجام شود.

وی افزود: همچنین بنا شد به دلیل افزایش شیوع کرونا به طور کل محدودیت‌های بیشتری در ترددها به مجلس اعمال شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۰
    1 0
    باید این ارز رانتی را حذف کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس