کد خبر 1333578
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱
اریکسن با سخت‌ترین لیگ به فوتبال برمی‌گردد

ستاره دانمارکی بعد از پشت سر گذاشتن بیماری قلبی خود حالا در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش مشرق، کریستین اریکسن بازیکن سابق تیم‌های اینتر و آژاکس در آستانه پیوستن به تیم برنتفورد قرار دارد. «اسکای اسپورت» در گزارشی نوشت کریستین اریکسن پس از موفقیت در تمامی تست‌های باشگاه برنتفورد انگلیس در آستانه بازگشت به لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

این ستاره دانمارکی چند روز پس از حمله قلبی که در یورو ۲۰۲۰ برای او اتفاق افتاد، تحت عمل جراحی قرار گرفت تا دستگاه ضربان‌ساز در قلبش کار گذاشته شود. بر اساس قوانین کمیته ملی المپیک ایتالیا، اریکسن به دلیل داشتن این دستگاه ضربان‌ساز در بدنش دیگر نمی توانست در سری آ ایتالیا بازی کند و به همین دلیل قراردادش با نراتزوری فسخ شد. اما در لیگ‌های دیگر از جمله در لیگ برتر انگلیس، چنین قانونی وجود ندارد و بنابراین این هافبک ۲۹ ساله به زودی می‌تواند قرارداد ۶ ماهه خود با برنتفورد را امضا کند و به صورت آزاد به این تیم بپیوندد. لیگ برتر انگلیس از نظر بسیاری از کارشناسان سخت‌ترین و رقابتی‌ترین لیگ در فوتبال جهان به حساب می‌آید و حضور بازیکنی با سابقه بیماری قلبی در این لیگ نکته عجیبی است.

بر اساس اعلام اسکای اسپورت، اریکسن قراردادی ۶ ماهه و تا پایان فصل را به زودی با زنبورها به امضا خواهد رساند. اریکسن سابقه بازی‌های درخشان با تاتنهام در لیگ برتر انگلیس را دارد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس