کد خبر 1333639
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
مبلغ انتقال ستاره ایرانی به لورکوزن فاش شد

نشریه آلمانی از مبلغ انتقال ستاره ایرانی زنیت به لورکوزن پرده برداشت.

به گزارش مشرق، انتقال سردار آزمون مهاجم ملی پوش کشورمان روز گذشته بعد از کشمکش های فراوان با زنیت به باشگاه لورکوزن قطعی شد.

آزمون ۱۰ روز پیش به آلمان سفر کرد و قراردادی ۵ ساله با باشگاه لورکوزن امضا کرد تا از تابستان پیش رو برای این تیم آلمانی بازی کند.

ستاره ایرانی بعد از بازگشت به اردوی زنیت تلاش زیادی کرد تا انتقالش را در چند روز آینده موکول کرد. در نهایت سران باشگاه زنیت با دریافت مبلغی رضایت نامه ۶ ماه قرارداد باقی مانده آزمون را صادر کردند.

مبلغ انتقال ستاره تیم ملی به لورکوزن فاش شد

نشریه «کیکر» آلمان خبر داد انتقال سردار آزمون برای باشگاه لورکوزن هزینه داشت. اگر آزمون تابستان پیش رو از زنیت جدا می شد به عنوان بازیکن آزاد به بوندسلیگا می آمد اما جدایی زودهنگامش باعث شد تا هزینه ای برای باشگاه لورکوزن داشته باشد.

طبق گزارش های رسیده باشگاه بایرلورکوزن برای کسب رضایت نامه آزمون مبلغ ۵ میلیون یورو را به باشگاه زنیت سن پترزبورگ پرداخت کرده است.

آزمون در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۱۲ میلیون یورو از روبین کازان به زنیت آمد. دوران طلایی ستاره ایرانی با زنیت رقم خورد و او در ۳ سال موفق شد ۳ بار قهرمان لیگ روسیه شود و یک بار جایزه آقای گلی لیگ را کسب کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس