کد خبر 1333901
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
نزاع و درگیری فامیلی در ورامین منجر به قتل شد/ قاتل در بند قانون

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین از دستگیری قاتل مرد ۵۰ ساله که در نزاع خانوادگی به قتل رسیده بود خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ جعفر شمس بیرانوند با اشاره به نزاع منجر به قتل در ورامین اظهار داشت: حوالی غروب امروز در پی اعلام گزارشات مردمی مبنی بر درگیری و چاقوکشی در محله ده شریفا ورامین بلافاصله عوامل انتظامی در محل حادثه حاضر و با پیکر بی جان یک مرد حدودا ۵۰ ساله رو به رو شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل اورژانس در محل افزود: در تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد درگیری فامیلی بین یک جوان ۲۰ ساله و مرد ۵۰ ساله بر اثر اختلاف خانوادگی رخ داده است که قاتل با حضور در محل دامداری مقتول با وی درگیر و با ضربات چاقو او را به قتل می‌رساند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ورامین تصریح کرد: با هوشیاری پلیس، قاتل که با یک دستگاه خودروی سواری شخصی قصد فرار از شهرستان را داشت در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شمس بیرانوند در ادامه گفت: متهم در تحقیقات فنی و در مواجهه با ادله پلیس لب به اعتراف گشود و به ارتکاب قتل عمد اقرار کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: متهم علت اصلی درگیری را اختلاف بر سر مسائل شخصی عنوان کرد و بر اساس این گزارش متهم با تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی با هماهنگی مراجع قضایی بازداشت شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس