کد خبر 1333911
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
آقای کارگردان چرا فرار می‌کنید؟

شاید عجیب و باورنکردنی باشد اما هنوز هم هستند کارگردان‌هایی که بعد از مشهورشدن از سوی اهالی رسانه، از همان‌ها فرار می‌کنند.

به گزارش مشرق، یک. دقایق زیادی منتظر ماندیم تا کارگردان یکی از آثاری که امروز در اولین روز از جشنواره فیلم فجر اکران شد، پس از تنها مصاحبه اختصاصی‌اش به ما فرصتی برای مکالمه و مصاحبه بدهد اما آنچه نصیبمان شد، گام‌های پرشتاب و فرارگونه آقای کارگردان بود، آن هم درحالی که ما دنبالش می‌دویدیم و او حتی نیم نگاهی هم به ما نمی انداخت؛ و چیزی غمگین تر از این هم حتی.

باورمان بشود یا نشود این همان کارگردانی بود که همین چند سال پیش در کنار بچه‌های رسانه می‌نشست، با ما در یک سالن غذا می‌خورد و به سوال‌هایمان پاسخ می‌داد. 

دو. سراغ چند سلبریتی رفتیم و از آنها درخواست کردیم که با ما صحبت کنند؛ عایدش برایمان چشم و ابرویی بود که بالا انداخته شد و این پاسخ تکراری که ما مصاحبه نمی‌کنیم.

منتظرشان ماندیم و صبر کردیم که عکس‌هایشان را بیاندازند اما با رخی همانند بایرام قصه اخراجی‌ها، تکلیفشان را که نوشتند، عکس یادگاریشان را گرفتند و رفتند. 

سه. سلبریتی های محترم یک سوال ساده داریم؛ برای فعالان رسانه که حضورشان برای دیده شدن شماست، این نادیده گرفتن چه معنایی دارد؟ 

چرا شمایی که به واسطه رسانه برجسته‌ و شناخته شده‌اید حالا به همان رسانه پشت می‌کنید؛ با بهانه‌های تکراری که این رسانه، رسانه دولت است، آن رسانه جهت دارد، دیگر رسانه زرد است و... فرار را بر قرار ترجیح می‌دهید.

چطور همان روزهایی که سودای دیده و شنیده شدن داشتید هیچ رسانه‌ای، رسانه بد و دولتی و زرد نبود اما امروز هیچ رسانه‌ای در شأن شما نیست؟ 

شمایی که با اهالی رسانه که بازتاب صدا و تصویر شما هستند این گونه بی مهرانه تا می‌کنید با مردمی که از سر شوق به سمت شما می‌دوند چه می‌کنید؟ 

چهار. آنقدر این سبک و الگوی زشت رفتاری را دیده‌ایم و بدبختانه بدان خو گرفته‌ایم که وقتی چهره‌ای بدون غرور و محترمانه مقابل ما می‌ایستد و پاسخ می‌دهد او را چونان شخصیتی منحصر به فرد می‌بینیم؛ فارغ از این که شاید سالهاست فراموشمان شده که رفتار صحیح همین باید باشد. 

یعنی آنقدر به ما بی‌توجهی کرده‌اند که خودمان هم فراموش کرده‌ایم، که چه کسی وامدار چه کسی است. 

پنج. چهلمین جشنواره فیلم فجر این روزها در برج میلاد تهران در حال برگزاری ست.

به سیاق هرسال خبرنگاران، اهالی رسانه و منتقدان در خانه جشنواره فیلم فجر حضور دارند تا ناشر اخبار، معرف فیلم‌ها و انعکاس صدای آثار، برای دیده و شنیده شدن باشند.

فارغ از کیفیت کار خبرنگاران، عکاسان و خروجی رسانه ها، صرف حضور اهالی رسانه تلاشی در جهت دیده شدن آثار و شنیده شدن اخبار حول محور این تولیدات است.

پیشاپیش از همه کارگردان‌ها، هنرپیشگان و سایر چهره‌هایی که رسالت ما را درک می‌کنند و برایمان پشت چشم نازک نمی‌کنند، سپاسگزاریم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • محمد IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    46 8
    خدا لعنتشون کنه که با حمایت از روحانی موجب اینهمه خسارت به کشور شدند
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 2
    درود بر هنرمندان مردمی.
  • IR ۰۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    8 3
    پول کشور اسلامی در جیب لیبراها بی دین ها بی حجاب ها نریزید
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    8 0
    اگه ریگی به کفشون نبود این خاین ها که اینقدر تو ترس فرار از کشور توهین به کشور و غیره نبود تو کارشون
  • عدی IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    7 0
    خیلی این سلبریتی ها را بزرگ می کنید اینها خودشان سرگردانند کسی جز آنچه هستند نیستند همانی هستند که فکر می کنند
  • حسین IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    9 0
    کجایی حیف بعضی ها که بهشون بگن آدم
  • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    12 0
    سلبریتی در ایران یعنی :موجودی همیشه طلبکار پررو / پول پرست / بیگانه پرست / سیاه نما /از خود راضی/ ریاکار و ضد ارزش های دینی
    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
      3 0
      سگ باز رو هم اضافه کن
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    2 0
    خدا رو شاهد میگیرم ذره ای از شرافتی که در کارگری هست در شغل این بازیگران نیست. چرا بی دلیل به این اشخاص هنرمند اطلاق میشه درصورتیکه هنر مقدسه اینها کدومشون انسانهای مقدسی هستن به عقبه هرکدوم که بی بند وبار تره نگاه کنی پی به بی اصالت بودن وبی خانواده بودنش میبری قشری که بااختلاف بیشترین ازدواج وطلاق رو به خودشون اختصاص دادن بیشترین دستمزد رو بی دلیل وبرای کارهایی که هیچ گونه ارزشی نداره به خودشون اختصاص دادن!!!؟البته باید بگم شما هم حقتونه خود شما به واسطه یه کار با اصطلاح ارزشی سریع طرف رو بزرگ میکنید حالا دیگه نمیتونید کنترلش کنید یارو اسم بچه اش رو گذاشت رستم خودش جرآت نمیکرد صداش کنه!!؟ در آخر باید بگم فواره چو بالا رود سرنگون شود.یاعلی
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 0
    اشتباه میکنید یکبار برای همیشه این درپیتی های بی همچیز رو بایکوت خبری کنید ببینید چطور پشیمان میشن و یکهو مودب و بچه مثبت !!
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    1 0
    امام خمینی (ره) فرمودند ما با سینما مخالف نیستیم با فحشاء مخالفیم. متأسفانه در آستانه‌ی جشنواره‌‌ی فیلم فجر 1400، باز هم شاهد آن هستیم که عده‌ای هنرمندنمای بی‌حیا، مجدداً با دهن‌کجی به قوانین حجاب و عفاف در کشوری که متعلق به امام زمان (عج) است، و در جشنواره‌ای که به‌بهانه‌ی فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌گردد، و باید پاسدار ارزش‌های مقدس انقلاب و خون شهیدانش باشد، با پررویی تمام و با پوشش‌ها و رفتارهایی زشت و زننده، بدون رعایت حدود حجاب اسلامی جولان می‌دهند. بزرگ‌ترین هنر زن مسلمان مراعات حجاب فاطمی است و این افراد حتی اگر بهترین و ارزشی‌ترین نقش را هم بازی کنند، اما در دنیای واقعی این‌گونه پشت به ارزش‌های دینی نمایند، هرگز نمی‌توانند از دیدگاه اسلام هنرمند تلقی شوند. از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت انقلابی و مسئولان برگزاری جشنواره انتظار می‌رود که بدون تعارف و رودربایستی و با قاطعیت تمام، در مقابل این نفوذ فرهنگی که باعث الگوپذیری دختران و زنان این کشور و سوق دادن جامعه به‌سوی ولنگاری فرهنگی و شکسته شدن بنیان خانواده می‌شود بایستند، و از ادامه‌ی حضور این افراد در جشنواره و فرهنگ و هنر کشور جلوگیری به‌عمل آورند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس