کد خبر 1334359
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۰
نخست وزیر پرتغال هم به کرونا مبتلا شد

دفتر نخست وزیری پرتغال از ابتلای نخست وزیراین کشور به کرونا و قرنطینه یک هفته‌ای وی خبر داده است.

به گزارش مشرق، منابع خبری شامگاه سه‌شنبه (۱۲ بهمن) از ابتلای نخست‌وزیر پرتغال به ویروس کرونا خبر دادند.  

به گزارش خبرگزاری «شینهوا» آزمایش کرونای «آنتونیو کوستا» نخست وزیر پرتغال مثبت اعلام شده است. با آنکه هیچ علائمی از  این بیماری در نخست وزیر پرتغال  مشاهده نشده، اما با توجه به آزمایش مثبت کرونای کوستا، قرار است نخست وزیر یک هفته در قرنطینه باشد.

به گزارش دفتر نخست وزیری پرتغال، آنتونیو کوستا وضعیت خود را به اطلاع «ربلو دسوزا» رئیس جمهور این کشور رسانده است.

در روزهای گذشته نخست وزیر کانادا و وزیر خارجه انگلیس به کرونا مبتلا شدند. آزمایش ابتلا به کرونای «جاستین ترودو» نخست وزیر کانادا روز دوشنبه مثبت اعلام شد. این خبر در حالی منتشر شد که رسانه‌های کانادایی  خبر داده بودند در پی تظاهرات گسترده کامیون‌داران کانادایی در اعتراض به دستور اجباری واکسیناسیون رانندگان کامیون، نخست‌وزیر کانادا به همراه خانواده خود به مکانی نامعلوم منتقل شدند.

شبکه «سی بی سی» کانادا شنبه گزارش کرد که ترودو و خانواده وی به مکان متفاوتی در «اتاوا» منتقل شدند و ادامه داد که کامیون‌هایی با بنرهایی که ترودو و اقدامات بهداشت عمومی کانادا را محکوم می‌کرد، در امتداد خیابان «ولینگتون» مقابل پارلمان کانادا تجمع کردند.

وزیر خارجه انگلیس نیز دوشنبه اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است. «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس اعلام کرد که  غروب سه شنبه آرمایش کرونای وی مثبت اعلام شده است. وی در توییتی نوشت‌ که خوشبختامه سه دز واکسن زده و از خانه در حالت قرنطینه به کار خود ادامه می‌دهد. وی قرار بود که به اوکراین سفر کند و بنابر این سفر وی به تعویق می‌افتد.

پیشتر «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس نیز به کرونا مبتلا شده بود.   نخست‌وزیر انگلیس در زمان ابتلا به کرونا  تاکید کرده بود  هدایت دولت را از طریق ویدئوکنفرانس ادامه خواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۲
    0 0
    تا یه مدت پرتغال نخورید ، پرتغالها کرونایی اند . به جاش می توانید نارنگی مصرف کنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس