کد خبر 1334531
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
گزارش نشریه آلمانی؛ از آینده درخشان آزمون با لورکوزن تا تشبیه ستاره ایرانی به مهاجم وولفسبورگ

نشریه آلمانی به تمجید از ستاره ایرانی تازه وارد باشگاه بایرلورکوزن پرداخت و برای او آینده ای درخشان پیش بینی کرد.

به گزارش مشرق، نشریه «sueddeutsche» آلمان در گزارشی به خرید جدید باشگاه بایرلورکوزن یعنی سردار آزمون ستاره تیم ملی کشورمان پرداخت.

این رسانه آلمانی با «تیتر آزمون می تواند در لورکوزن بدرخشد» به تمجید از خرید جدید باشگاه آلمانی پرداخت و برای این بازیکن ایرانی آینده درخشانی متصور شد.

نشریه آلمانی نوشت: سردار آزمون بازیکن ملی پوش ایرانی با باشگاه بوندسلیگایی قرارداد امضا کرد. این بازیکن ایرانی توانایی انجام کارهای ویژه در زمین را دارد - رزومه او بر اساس موفقیت هایش در لیگ برتر روسیه شکل گرفته است.

از آینده درخشان آزمون تا تشبیه او به یک ستاره

آزمون بازیکنی مثل مکس کروزه(مهاجم ۳۳ ساله وولفسبورگ) است یا خودش گل می زند یا برای بقیه بازیکنان موقعیت سازی می کند.

بیشتر بخوانید:

آزمون هفتمین انتقال گران بوندسلیگا +عکس

نام سردار آزمون ممکن است حلقه مکس کروزه را که در آخر هفته خبرها را به خود اختصاص دهند اما این دو بازیکن ممکن است نقاط مشترکی داشته باشند. هر دو متعلق به دسته ای از بازیکنان هستند که در بازی ها با غافلگیری تصمیم می گیرند. آنها یا خودشان گل می زنند یا مسیر سرنوشت ساز را برای هم تیمی هایشان تعیین می کنند.

هر دو به عنوان مهاجمانی با اعتماد به نفس بالا با توپ رابطه نزدیکی دارند، اما در محوطه جریمه زیاده روی نمی کنند. زمانی که برای بازی مناسب باشد می توانند به سرعت از توپ جدا شوند. آزمون هم مانند کروزه بازیکنی است که چیز خاصی در مورد خود دارد.

از آینده درخشان آزمون تا تشبیه او به یک ستاره

او در ایران بزرگ شد و در سن ۱۷ سالگی وارد فوتبال روسیه شد و کار خود را با روبین کازان آغاز کرد. در ۱۸ سالگی اولین بازی خود را در لیگ برتر روسیه انجام داد. او سه سال پیش به زنیت سن پترزبورگ رفت و از آن زمان تاکنون سه بار قهرمان روسیه شده است.

آزمون ۶۰ بازی ملی، بازی در جام جهانی، برنده جوایز آقای گلی فصل و بهترین بازیکن سال را در کارنامه اش دارد، اما لیگ برتر روسیه کمی از رادار باشگاه‌های ۵ لیگ معتبر اروپا فاصله دارد. او علاقه باشگاه های مختلف ایتالیایی را برانگیخت و شالکه ۰۴ نیز به او علاقه مند شد، اما ظاهرا بایرلورکوزن بیشترین تلاش را انجام داد و موفق به شکار این ستاره ایرانی شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
    0 0
    آزمون تبدیل میشه به یه نیمکت نشین مطلق در باشگاههای آلمان ، بهش بازی نمیدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس