کد خبر 1334532
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
سرمربی اسراییلی پیشین چلسی متهم به تجاوز جنسی شد

اورام گرانت سرمربی سابق چلسی، به دلیل اتهامات جنسی زیاد در کشورش مورد تحقیق و بازرسی قرار رفته است.

به گزارش مشرق و به نقل از استار، اورام گرانت، سرمربی پیشین باشگاه فوتبال چلسی و یکی از قدرتمندترین مردان دنیای ورزش اسراییل، در یک گزارش تحقیقاتی جدید به آزار و اذیت جنسی چندین زن متهم شده است.

برنامه «اکسپوز» در کانال ۱۲ تلویزیون اسراییل، روز یک‌شنبه مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها را با زنان پخش کرد که می‌گفتند گرانت  خواسته‌هایی جنسی داشته و در عین حال پیشنهاد کمک به ارتقای شغل آن‌ها را داده است. صدای زنان تغییر داده شد و چهره آنان برای محافظت از هویت‌شان مخدوش شده بود.

در این برنامه گفته شد که گرانت، ۶۶ ساله، تلاش کرد تا زنان را آزار جنسی دهد و  سعی کرد آنان را وادار به رابطه جنسی کند و اشاره کرد که اگر آن‌ها همکاری نکنند می‌تواند به شغل‌شان آسیب برساند. این زنان شامل یک سرباز به تازگی آزاد شده، یک مدل مد و یک زن ورزشکار بود که می‌گفت پیام‌های متنی آزاردهنده زیادی برای او ارسال کرده است. او گفت که رفتار او در صنعت به خوبی شناخته شده است.

گرانت از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۸ به عنوان سرمربی چلسی خدمت کرد و این باشگاه را به فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند. او سابقه مربیگری در پورتسموث و وستهام و مربیگری تیم‌های ملی اسراییل و غنا را نیز در کارنامه خود دارد.

او در ماه دسامبر در تیم ستاران فیفا به عنوان سرمربی حضور داشت و اکنون فیفا هیچ واکنشی به این اتهام‌ها برای او نداشته است.

گرانت نیز در واکنش به این اتهام‌ها گفت: من هرگز قصد نداشتم ناعادلانه رفتار کنم یا به هیچ وجه به زنی صدمه بزنم. هرکسی که احساس ناراحتی کرد یا از من صدمه دید، از این بابت متاسفم و از ته قلبم عذرخواهی می‌کنم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس