کاروان لجستیک ارتش آمریکا در جنوب عراق هدف قرار گرفت

در ادامه حمله به نظامیان اشغالگر آمریکایی، یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در جنوب عراق هدف حمله قرار گرفت.

به گزارش مشرق به نقل از کانال تلگرامی صابرین نیوز، یک کاروان لجستیک ارتش آمریکا در مسیر ناصریه و المثنی در جنوب عراق مورد هدف قرار گرفت.

گروهی به نام فیلق الولایه در عراق مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

تاکنون جزئیات بیشتری در مورد این حمله منتشر نشده است.

پیش از این کاروان‌ها و پایگاه‌های آمریکا در عراق بارها مورد حملات نیروهای عراقی قرار گرفتند. به دنبال شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، مردم عراق خواستار اخراج کامل نظامیان اشغالگر آمریکایی از کشور خود هستند.

آمریکا هرچند مدعی شده که تا پایان دسامبر ۲۰۲۱ تمام نیروهای رزمی خود را از عراق خارج کرده است اما بسیج مردمی عراق اعلام کرده که ۲۵۰۰ نظامی آمریکایی همچنان در عراق حضور دارند و تنها عناوین آنها از «رزمی» به «مستشاری» تغییر کرده است. گروه‌های مقاومت عراق تاکید کرده‌اند که تمام نظامیان آمریکایی تحت هر عنوانی باید خاک عراق را ترک کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    عراق توسط روسیه و ایران از نظر تجهیزات نظامی پدافندی هوایی وزمینی تقویت شوند تا نیروهای امریکایی بدون اجازه عراقی ها در اسمان وزمین عراق عملیات انجام دهنده وبسیج عراق تقویت شود که اگر امریکا در دولت عراق دست نشانه داشت نتواند کاری بر ضد مردم عراق انجام دهد و...
  • سعادت IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    1 0
    هنوز موعد انتقام اصلی فرا نرسیده است.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۴
    0 0
    باید فکری برای تنف نمود وگرنه امریکا هدف از اشغال تنف اهداف یبزرگی چون حمله رد سه سال آینده به دمشق را دارد و باید این پایگاه نباید روی آرامش ببیند و هر شب باید تنف مورد حمله قرار بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس