کد خبر 1335279
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
بالگرد سپاه به داد مجروحان افغانستانی یک واژگونی خودرو در هرمزگان رسید

بدنبال واژگونی یک خودروی حامل اتباع افغانستانی در محور کهورستان به لار در استان هرمزگان، بالگرد امدادی سپاه بلافاصله مصدومان این حادثه را به مراکز درمانی منتقل کرد.

به گزارش مشرق، روز گذشته یک خودروی پژو ۴۰۵ حامل اتباع افغانستانی در محور کهورستان به لار واژگون شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مصدوم شدن ۱۰ نفر و فوت یک تن دیگر در حادثه واژگونی خودرو ۴۰۵ خبر داد.

 دکتر حسین قاسمی گفت: یک خودرو ۴۰۵ حامل اتباع افاغنه در محور کهورستان به لارستان واژگون و به واسطه آن ده نفر مصدوم و یک نفر در زمان وقوع حادثه فوت شد.  

به گفته وی، پیرو ارائه گزارش تصادف مذکور، به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ بندر خمیر، با توجه به بعد مسافت، تعداد بالای مصدومان و وخامت حال آنها، بلافاصله بالگرد با تجهیزات کامل و تیم فوریتهای پزشکی عازم محل فوریت شده و همزمان، با هلال احمر و آمبولانس‌های زمینی اورژانس ۱۱۵ جهت اعزام به محل حادثه هماهنگی لازم انجام شد.

تمامی سرنشینان خودرو ۴۰۵، مذکر بوده که هفت نفر آنها با بالگرد از محل حادثه به بندرعباس منتقل و سپس با آمبولانس های زمینی ۲ مصدوم به بیمارستان خلیج فارس، ۳ مصدوم به بیمارستان صاحب الزمان و ۳ مصدوم دیگر به بیمارستان شهید محمدی منتقل شدند.

دو مصدوم در محل فوریت درمان سرپایی شده و یک مصدوم دیگر نیز توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان نیاپور بندر خمیر منتقل شد.

قاسمی عنوان کرد: این حادثه یک فوتی نیز داشته که در زمان وقوع حادثه به علت شدت جراحت فوت شده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • DE ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    7 1
    پژو ۴٠۵ چقدر جا داره که ١١ نفر سوارش شدن؟ معلومه که راننده نمیتونه این ماشین را کنترل کنه. حالا چند تا راننده داشته این ماشین؟
    • IR ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      5 2
      طبیعتا داشتن قاچاق انسان میکردن
    • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      14 3
      اتباع افغانی بصورت غیر قانونی وارد ایران میشن بخاطر همین تو صندوق عقب اتومبیل هم مخفی و پنهان میشن با سرعت زیاد حرکت می‌کنند ، باید مرزهای شرقی کنترل کنیم نگذاریم به این شکل وارد کشور شوند جمعیت افاغنه در ایران به شدت زیاد شده و باعث خیلی مشکلات و هزینه برای کشور هستند
    • فرحناز IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
      5 2
      اینا کی میرن مملکتشون؟
  • محمد رضا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۵
    8 1
    بفرستین برن مملکت خودشان راه ندین راه ندین بیان امکانات ندین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس