حشد الشعبی از موفقیت طرح امنیتی زیارت امام هادی(ع) خبر داد

در حالی که آستانه عسکریین از حضور بیش از دو میلیون زائر در روز شهادت امام هادی (ع) خبر داد، حشد الشعبی اعلام کرد، طرح حفظ امنیت زائرین به بهترین شکل ممکن انجام شده و موفقیت آمیز بوده است.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رسمی عراق به نقل از حشد الشعبی خبر داد، طرح عملیاتی حفظ امنیت زائران امامین عسکریین در روز شهادت امام هادی (علیه السلام) با موفقیت به انجام رسیده است.

مرتضی البهادلی سخنگوی فرماندهی هشد الشعبی در نشست مطبوعاتی مشترکی با فرمانده عملیات سامرا گفت: ما موفقیت طرح امنیتی ویژه بزرگداشت شهادت امام علی الهادی (علیه السلام) را در شهر مقدس سامرا به طور کامل اعلام می‌کنیم که این امر مدیون همراهی و همپوشانی حشد الشعبی و ارتش در این برنامه است.

به گفته این سخنگو ما قبل از آغاز رسمی این طرح، پیش عملیات‌هایی را هم داشتیم که به انجام رسید و تیپ‌های ۳۱۳، ۳۱۴ و ۳۱۵ حشد الشعبی جمعی فرماندهی عملیات سامرا و با بهره گیری از پشتیبانی معاونت‌های مختلف حشد الشعبی برای این زیارت میلیونی در آماده باش قرار داشتند.

وی تاکید کرد: نیروهای حشد الشعبی امنیت جاده بغداد سامرا را در دو جهت تامین کرده و در مناطق اطراف سامرا هم مستقر شده بودند.

از سوی دیگر آستانه مقدس عسکریین نیز از حضور بیش از ۲ میلیون زائر در مراسم شهادت امام هادی خبر داد.

این آستانه در بیانیه‌ای که امروز شنبه منتشر شد تاکید کرد، بیش از ۲ میلیون زائر از استان‌های مختلف در این مناسبت به این استانه مشرف شده و مراسم شهادت امام علی الهادی (علیه السلام) را برگزار کردند.

به گفته یکی از مسئولین این استانه: این مراسم با حضور ۳۲۰ موکب خدماتی و ۷۰ هیئت پشتیبانی آستانه با ۳ هزار و ۷۵۰ داوطلب و ۲۷ موسسه رسانه‌ای و حضور ۱۲۰ خبرنگار برگزار شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس