کد خبر 1335941
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
شکست شگفتی‌سازهای بوندسلیگا به نفع سردار و دوستان

تیم‌های بالانشین یونیون برلین و فرایبورگ با قبول شکست مقابل رقبای خود فرصت گرفتنِ جایِ لورکوزن در رده سوم بوندسلیگا را از دست دادند.

به گزارش مشرق، هفته بیست و یکم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان با برگزاری پنج دیدار از ساعت ۱۸ به وقت تهران پیگیری شد که در مهمترین دیدارها، تیم‌های شگفتی ساز بالای جدول متوقف شدند.

یونیون برلین رده چهارمی در خانه تیم آگزبورگ پایین جدولی با ۲ گل شکست خورد تا فرصت صعود موقت به رده سوم را از دست بدهد. مایکل گرگوریتشو آندره هان در دقایق ۱۶ و ۵۹ گلزنان این دیدار بودند. با این نتیجه یونیون برلین ۳۴ امتیازی باقی ماند و در رده چهارم ایستاد. آگزبورگ هم با ۲۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم قرار گرفت.

فرایبورگ دیگر تیم بالانشین بوندسلیگا بود که بیرون از خانه شکست خورد. شاگردان کریستین استرایش با نتیجه یک بر صفر به کلن باختند تا با ۳۳ امتیاز در رده پنجم باقی مانده و فرصت صعود موقت به رده سوم را از کف بدهند. آنتونی مودسته در دقیقه ۲۳ زننده تک گل این مسابقه بود تا کلن به امتیاز ۳۲ برسد و در رده ششم جای بگیرد.

این ۲ نتیجه به نفع لورکوزن رده سومی شد. تیمی که حالا سردار آزمون را در اختیار دارد، می تواند با خیال راحت در این هفته به مصاف دورتموند برود. آنها تحت هر شرایطی در رده سوم باقی خواهند ماند.

نتایج دیگر دیدارهای ساعت ۱۸ به شرح زیر است:

ماینز ۲-۰ هوفنهایم

آرمینیا بیله فلد ۱-۱ مونشن گلادباخ

اشتوتگارت ۲-۳ آینتراخت فرانکفورت

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس