خون شهدا هدر نخواهد رفت/ زمین زیر پای صهیونیست ها را به آتش بکشید

گروه های مقاومت فلسطین ضمن محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه عضو گردان های الاقصی در نابلس، بر ادامه راه مقاومت و خونخواهی این شهیدان تأکید کردند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز سه شنبه یک خودروی حامل اعضای گردان‌های «شهدا الاقصی» شاخه نظامی جنبش فتح را به گلوله بستند و ۳ عضو این گردان‌ها را به شهادت رساندند.

گردان‌های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح ضمن تأیید خبر شهادت سه نفر از نیروهای خود به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس، بیانیه‌ای در محکومیت این جنایت صادر کرد.

خون شهدا هدر نخواهد رفت/ زمین زیر پای صهیونیست ها را به آتش بکشید

در این بیانیه آمده است: شهادت شهدای قهرمان خود یعنی ابراهبم النابلسی، ادهم مبروک و محمد الدخیل را بر اثر ترور بزدلانه توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در شهر نابلس را تسلیت گفته و تأکید می‌کنیم خون شهدا هدر نخواهد رفت و به اذن خداوند متعال به آن پاسخ می‌دهیم و خون با خون پاسخ داده خواهد شد.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در واکنش به این جنایت رژیم صهیونیستی بیانیه‌ای صادر و ضمن تسلیت شهادت سه نفر از نیروهای گردان‌های الاقصی اعلام کرد: این جنایت دشمن اقتضا می‌کند تا تمامی گروه‌ها و اقشار ملت فلسطینی، نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست را در اماکن حضور آنها به آتش بکشند. مردان قهرمان مقاومت، نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست را مغلوب کردند و پس از طی مسیر عزتمند جهاد، مقاومت و مقابله با عربده کشی رژیم اشغالگر، به شهادت رسیدند.

خون شهدا هدر نخواهد رفت/ زمین زیر پای صهیونیست ها را به آتش بکشید

در ادامه این بیانیه آمده است: جایگاه و منزلت مردان مقاومت این است که در میادین شرف و قهرمانی به شهادت برسند. ملت عظیم ما از خون آنها محافظت خواهند کرد و راه آنها را تا کسب پیروزی ادامه خواهند داد. مسیر مقاومت با همت جوانان فلسطینی دلاور که سازش و شکست را نمی‌پذیرند، همچنان ادامه خواهد داشت.

حماس در پایان بیانیه خود از ملت فلسطین خواست در مراسم تشییع پیکر شهدا آنچنان که شایسته مقام آنها است حضور یابند و با حضور خود دشمن را خشمگین کنند و حمل این پیام باشند که ما صاحب حق هستیم و مقاومت تنها راه برای پس گرفتن حق و حقوق سلب شده ما است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین هم با صدور بیانیه‌ای به شهادت سه عضو گردان‌های الاقصی واکنش نشان دادند.

در بیانیه این کمیته‌ها آمده است: خون شهدا روشنگر راه انقلاب رو به گسترش ملت فلسطین علیه دشمن غاصب صهیونیستی تا کسب پیروزی و احقاق حق آزادسازی و بازگشت به وطن است. این سه شهید با شهادت و خون‌های پاک خود ثابت کردند فرزندان انقلابی کرانه باختری الگوهای درخشانی هستند که ابتکار عمل را به دست دارند و مقاومت علیه غاصبان صهیونیستی در رگ‌های آنها جریان دارد.

کمیته‌ای مقاومت افزودند: سه شهید نابلس باعث افتخار برای همه ملت فلسطین و هر آزاده و نیروی مقاومت هستند و مقاومت ما تا زمان ریشه کن کردن دشمن مجرم صهیونیستی از سرزمین و مقدسات مان ایستادگی خواهد کرد.

خون شهدا هدر نخواهد رفت/ زمین زیر پای صهیونیست ها را به آتش بکشید

کمیته‌های مقاومت از مردم و جوانان فلسطینی در کرانه باختری خواست به جنایت رژیم اشغالگر پاسخ داده و نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست را در هر وجب از خاک فلسطین هدف قرار دهند.

جنبش جهاد اسلامی نیز ضمن تسلیت شهادت سه نیروی گردان‌های الاقصی در نابلس، بر عهد و پیمان خود برای پایبندی به شهادت و مقاومت تأکید کرد.

در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: خون شهدای نابلس بار دیگر نشان داد مقاومت تنها گزینه‌ای است که می‌تواند تکلیف نزاع با دشمن را مشخص کند. این نزاع جز با قدرت اراده یکسره نخواهد شد. این جنایت بزدلانه بر قدرت، عزم و اصرار ما برای پیش رفتن در مسیر مقاومت و جهاد تا آزادسازی سراسر سرزمین فلسطین خواهد افزود. این در حالی است که تشکیلات خودگردان فلسطین نیز ضمن محکوم کردن جنایت نابلس، انجام تحقیقات بین المللی درباره این جنایت را خواستار شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
    15 3
    مرگ بر اسرائیل
    • IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      5 0
      اسرائیلی‌های خبیث و بیشرف رای منفی میدن
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    9 1
    بکشید این میمونزادگان حرامزاده اسرائیلی از خوک نجستر را.
  • سیدامیر IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    4 0
    برادران فلسطینی در کرانه باختری بجای استفاده از سلاح سرد یا خودرو اگر از کیسه های پلاستیکی حاوی مایع سوزناک استفاده کنند ضربات مهلکی را به بدنه ارتش صهیونیستی از لحاظ روحی و روانی وارد خواهند اورد.چند تا عملیات از این دست انجام شود.
  • محمد IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    13 1
    آیا این رژیم خونخوارکثیف واربابان جنایت پیشه اش فکرمی کنندخدانمی بیند؟روزجزایی نیست؟ درودبروح پاک شهیدان سرفراز خداجوی
  • مهدی IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    5 1
    انتقام سخت درراه است .
  • IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 6
    اینهمه طالبان آدم می‌کشه یا ترکیه در کردستان ترکیه و عراق و سوریه آدم می‌کشه مشرق ساکت بخاطر سه نظامی. یه دفتر و کتاب مطلب نوشته
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      9 0
      همین دیروز پریروز ی مقاله کامل در مورد درگیری های کردستان عراق گذاشت:/
  • مجتبی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    8 1
    بجاش باید ده تا نظامی صهیونیست را بکشن
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    3 1
    اسراعیل در پی بحران سازی است اما این مسعله قبل از اینکه به ما مربوط شود به عربها مربوط می شود
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    4 0
    به آتش بکشید .
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 0
    سلام و درود خداوند یکتا بر مردم مظلوم و مسلمان سراسر دنیا. مرگ بر اسرائیل. مرگ بر آمریکا. مرگ بر انگلیس. مرگ بر فرانسه. مرگ بر آل سعود. مرگ بر متحدان آن ها. انتقام بسیار سختی در انتظار جنایتکاران است و هیچ راه فراری از آن ندارد مگر اینکه دود بشوند و به هوا بروند.
  • IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 0
    خوب زمین زیر اسرائیلی ها را به‌ آتش بکشید برای کی گذاشتید تا کی باید فلسطينيان که آروزی آزاد شدن فلسطین دارند بايد منتطر بمانند خیلی ها که‌ به‌ این آرذو نرسیدند یا بهتر بگویم عمرشان کفاف نداد
  • نیما IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    3 0
    همه را با چاقو تکه تکه کنید همه را سربه برید
    • مجتبی IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      1 0
      یکمی به اعصابت مسلط باش برادر عزیزم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس