کد خبر 1337523
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
استقلال و شش ماه بدون شکست بودن/ شاگردان مجیدی ۱۸ بازی نباخته‌اند

آبی پوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی حریف خود را شکست دادند تا هجدهمین بازی بدون شکست خود را در ۶ ماه گذشته تجربه کنند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در حالی شب گذشته در ورزشگاه شهید دستگردی پیکان را در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با یک گل شکست داد که آنها در لیگ برتر هم تنها تیم بدون شکست و صدرنشین مسابقات هستند.

آخرین باری که شاگردان مجیدی طعم شکست را چشیدند به دیدار فینال جام حذفی فصل گذشته باز می‌گردد که در ضربات پنالتی مغلوب شاگردان جواد نکونام شدند و این بازی در روز ۱۷ مرداد برگزار شد.

از این بازی قدری بیشتر از ۶ ماه می‌گذرد و آبی پوشان در این مدت ۱۶ بازی در لیگ برتر و ۲ بازی در جام حذفی را هم با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند تا رکورد شکست ناپذیری شان را از ۶ ماه و ۱۸ بازی عبور دهند.

آبی پوشان در لیگ برتر ۱۶ بازی را پشت سر گذاشته‌اند که حاصل آن ۱۱ پیروزی و ۵ مساوی است و با احتساب ۲ پیروزی از ۲ بازی در جام حذفی، آنها به آمار ۱۳ پیروزی در ۱۸ بازی می‌رسند که این آماری خوب برای فرهاد مجیدی و استقلال به حساب می‌آید.

استقلالی‌ها که حالا با خیالی آسوده‌تر به لیگ برتر بازگشته‌اند، روز یکشنبه ۲۴ بهمن میزبان ذوب آهن اصفهان هستند که این بازی در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر است و از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 1
    خخخ بفرماید فدراسیون داوران کمیته انضباطی سازمان لیگ و...بقال سر کوچه ما بدون شکسته . همسایه ها یاری کنید استقلال تیم داری کنه . والله . کلا فوتبال ایرا جز بخور بخور اموال دولتی هیچی نداره
    • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
      0 1
      می بینم خیلی سوختی اسنپ کاپی بابا مسعود شما همون هایی هستید که سجده شکر بجا می آورید. هنوز شش ماه از رفتن بابا تون نشده که به اندازه کل تاریخ فوتبال ایران بیانیه دادید.
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    2 0
    البته با کمک داوران مثلا در بازی مقابل پیکان طبق نظر کارشناسان باید دو اخراجی می داشت ولی داور نادیده گرفت یا در بازی با هوادار 12 نفره بود و گل زد و گل هم مورد قبول شد یا سه امتیاز هدیه کمیته استیناف به این تیم
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    1 0
    تیمی که می دونه از قبل بازی پیش برنده هست و داوران لطف دارن ، تیم شکرآباد هم اگر جای کیسه بود اعتماد به نفس کاذب پیدا می کرد
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۰
    1 0
    اشتباهه، استقلال و داورا شش ماه بدون باخت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس