کد خبر 1337580
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
طعنه ستاره رئال به بارسایی‌ها +فیلم

ستاره گلزن رئال مادرید که باعث برد تیمش در بازی ابتدای هفته شد، در خصوص شرایط لالیگا، بنزما، انتقال امباپه و تقابل با پاریس صحبت کرد.

به گزارش مشرق، یکشنبه شب در چارچوب هفته بیست و سوم لالیگا، رئال مادرید به مصاف گرانادا رفت و با تک گل «مارکو آسنسیو» به برتری یک بر صفر رسید تا اختلاف خود با دیگر حریفان را بیشتر کند.

رئال مادرید اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم‌های سویا ۴۷ ، رئال بتیس ۴۰ و بارسلونا ( یک بازی کمتر) ۳۸ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم جای دارند.

مارکو آسنسیو در مصاحبه با مارکا در خصوص شرایط رئال مادرید، حریف اصلی کهکشانی‌ها و انتقال امباپه صحبت کرد.

ستاره احیا شده آنچلوتی گفت: گلم مقابل گرانادا را بارها دیدم. خیلی گل زیبا و مهمی بود زیرا توانستیم فاصله خود را با سویا حفظ کنیم. الان سویا تنها رقیب ماست و به ما بیشتر از هر تیمی نزدیک‌تر است. باید به این درخشش خود تداوم ببخشیم و تمام حریفان را شکست دهیم.

فیلم گل زیبای آسنسیو مقابل گراندا را در زیر مشاهده کنید:

دانلود

وی ادامه داد: بنزما برای ما خیلی مهم است و می‌خواهیم زودتر به ترکیب بازگردد. او از هر نظر ما را بهتر خواهد کرد و شخصی الهام بخش است. او نشان داد می‌تواند لحظات سخت و دشوار به قدرت و پیشرفت بدل کند.

آسنسیو در خصوص خرید امباپه توسط رئال مادرید در تابستان گفت: من دوست دارم با بهترین‌ها بازی کنم. اگر او بیاید به نظرم خیلی خوب همدیگر را خواهیم شناخت و با هم بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بازی ما با پاریس خیلی سخت است زیرا با تیمی قدرتمند قرار است مبارزه کنیم. ما ولی رئال مادرید هستیم و مطمئنیم که می‌توانیم به مرحله بالاتر صعود کنیم. به خودمان اعتماد داریم و در حال تلاش و کار هستیم تا مقابل پاریس به برتری دست یابیم.

آسنسیو گفت: پس از گلزنی مقابل گرانادا، راموس برایم پیغام فرستاد. خیلی دوست دارم او را در بازی مقابل پاریس ببینیم و با هم بازی کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس