اوضاع کرانه باختری در حال انفجار است

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: اوضاع میدانی در کرانه باختری به مرحله انفجار رسیده است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: اوضاع میدانی در کرانه باختری به مرحله انفجار رسیده است.

وی اعلام کرد: اشغالگران باید منتظر واکنش به جنایت ترور سه فلسطینی باشند و بدانند که اقدامات آنها با واکنش از سوی مقاومت فلسطین روبرو خواهد شد.

عزالدین گفت: دشمن تاوان اقدامات خود را دیر یا زود پرداخت خواهد کرد. دامنه مقاومت علیه اشغالگران در شهرها و روستاهای کرانه باختری گسترش خواهد یافت. ملت فلسطین در قبال جنایات دشمن سکوت نمی کند.

وی تاکید کرد: جنایت نابلس، پایداری فلسطینی ها را افزایش خواهد داد.

این در حالی است که در پی شهادت سه جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی در نابلس، گروه‌های فلسطینی ضمن اعلام عزای عمومی، خواستار اعتصاب در شهرهای مختلف فلسطین شده‌اند.

بر اساس این گزارش، در پی دعوت گروه‌های فلسطینی از جمله جنبش فتح، در شهرهای مختلف کرانه باختری از جمله نابلس هم اکنون اعتصاب صورت گرفته و تمامی موسسات آموزشی و مغازه‌ها تعطیل شده است و فلسطینی‌ها در حال آماده شدن برای عزاداری هستند.

به گفته منابع محلی این سه جوان شهید از اعضای «کتائب شهداء الأقصی» شاخه نظامی جنبش فتح بوده‌اند و این گردانها با حضور در یک نشست خبری اعلام کردند که ترور این شهیدان پاسخی سخت برای رژیم صهیونیستی در پی خواهد داشت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس