کد خبر 1337943
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵
مصوبات جلسه اخیر شورای عالی بورس درباره سهام عدالت

رئیس هیت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت کشور درباره سودجویانی که در پی خرید برگه‌های سهام روستاییان هستند، هشدار داد.

به گزارش مشرق، توکلی گفت: با اعلام واریز سود بالای سهام عدالت از اسفندماه، عده‌ای سودجو اقدام به خرید سهام خانوارهای مناطق کم برخوردار، روستایی و عشایری کشور که اطلاعات کافی در این زمینه ندارند، کرده اند.

برخی افراد تصور می‌کنند که قیمت برگه سهام آن‌ها ۵۰۰ هزار تومان است که تصور اشتباهی است، زیرا ارزش برگه سهام آن‌ها حتی اکنون که قیمت سهام پایین می باشد بالای ۱۲ میلیون تومان است.

سود سهام عدالت از اسفند ماه توزیع می‌شود که بر اساس آخرین جلسه برگزار شده مقرر شد سود افراد دارای برگه سهام عدالت ۵۳۰ و ۴۳۲ هزار تومانی بین ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان باشد.

به گفته توکلی افرادی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند سودشان را دریافت می‌کنند و همچنین امسال تدبیری اندیشیده شد که سود سهام به همان شماره حساب بانکی یا شماره شبا که قبلا مردم  ارائه داده بودند ، واریز شود.

متاسفانه علی رغم مصوبه شورای عالی بورس، سازمان بورس سامانه برخی از نماد شرکت‌های سرمایه گذاری استانی را باز کرد که افراد بتوانند سهام بخرند.

به گفته توکلی افراد هنگامی که سهام خریدند می‌توانند سود سال قبل را هم دریافت کنند که با پیگیری جدی مجلس و وزیر اقتصاد شد نماد بسته شود.

مافیا و افرادی که در پشت ماجرا هستند با آگاهی از  افزایش قیمت نفت و  بیشتر شدن سود برخی از این شرکت‌های سرمایه پذیر در سال‌های آینده  برگه‌های سهام را خریداری کرده و سود سال قبل را دریافت می‌کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    0 0
    ارزش سهام ۲۰تا۴۰میلیون بود حالا یکدفعه شد۱۲میلیون!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس