کد خبر 1337967
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
هشدار پلیس راه: پایان هفته به مسافرت نروید | کاهش دما و بارش بارف و باران در جاده‌ها

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: شرایط مناسبی در پایان این هفته برای مسافرت در جاده های کشور خصوصا در استان‌های شمالی و غربی کشور وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی از روز پنجشنبه این هفته مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ تا روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۰/۱۱/۲۵، بارش برف و باران، وزش باد شدید و کاهش نسبی دما در اکثر استان‌ها کشور پیش بینی شده است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، بر این اساس شرایط مناسبی در پایان این هفته برای مسافرت در جاده های کشور خصوصا در استان‌های شمالی و غربی کشور وجود ندارد.

سرهنگ شیرانی گفت: در جاده‌های کشور به علت برودت و بارش باران و برف و وزش باد شدید شرایط متفاوتی ایجاد می‌شود. در این شرایط توصیه به پرهیز از سفرهای غیرضروری می‌شود و در صورت ضرورت حتما رانندگان عزیز می‌بایست با پیش بینی و آمادگی لازم در جاده قرار گیرند. اطمینان از سالم بودن سیستم بخاری و برف پاکن ها، چراغ‌ها، مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ بسیار تاکید می‌شود.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در بررسی تصادفات مهمه چند روز گذشته در جاده ها، تخلف سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ از خط وسط راه از مهمترین علل حوادث بوده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیوا IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۱
    2 1
    ای ناقلا ! پلیس بلا ! تو که اینقدر کلک نبودی ! هوای نامساعد کجا بود ؟! ما الان نوشهریم ، از دیروز هوا آنقدر گرم شده ، کاملا بهاری و آفتاب تند و تیز هم هست ، هوا بهشتی شده پاشید بیایید آنقدر هوا خوبه که ما پنجره های ویلا را باز کرده ایم گرممان نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس