حضور باشکوه مردم سمنان در جشن انقلاب

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از رفع محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار حمید هداوند، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران این راهپیمایی را با شکوه و پرشور توصیف کرد و گفت: با توجه به برگزاری خودرویی و موتور این راهپیمایی، پلیس تدابیری را اتخاذ کرده بود که از جمله آن ایجاد محدودیت های ترافیکی تردد در برخی از معابر مرکز شهر و معابر منتهی به میدان آزادی بود.

بیشتر بخوانید:

حضور پلیس در معابر پایتخت در حاشیه یوم الله ۲۲ بهمن

وی با بیان اینکه تا حوالی ساعت ۱۱ راهپیمایی خودرویی و موتوری تا میدان آزادی انجام شد، گفت: پس از آن تمهیدات پلیس برای برگزاری نماز جمعه نیز اجرا شد البته گروهی از مردم هم که به شکل پیاده در راهپیمایی شرکت کرده بودند، همچنان در معابر حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:

حماسه حضور در ایران اسلامی از خزر تا خلیج فارس +فیلم وعکس

هداوند با بیان اینکه از حوالی ساعت ۱۲ ظهر امروز مسیر اتوبوس های تندرو برای تردد مردم بازگشایی شد، اظهارکرد: پلیس تا زمان تخلیه کامل جمعیت و بازگشت تردد در معابر به حالت عادی محدودیت های اعمال شده را ادامه داد و در حال حاضر با بازگشت جمعیت عظیم راهپیمایان این محدودیت ها نیز لغو شد و تردد در تمامی معابر به حالت عادی بازگشت.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در مورد امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز اظهارکرد: این راهپیمایی در امنیت کامل برگزار شد و مردم و ماموران پلیس با مشارکت یکدیگر امنیت مطلوبی را در جشن پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند، به طوری که حتی یک مورد ناامنی نیز گزارش نشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس