کاهش روز افزون آمار جرایم در بین نیروهای مسلح

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح گفت: شاهد کاهش روز افزون آمار جرایم در بین نیروها بوده‌ایم که البته حکایت از زحمات شبانه روزیِ همکاران ما در سازمان و ستاد کل نیروهای مسلح در امر پیشگیری دارد.

به گزارش مشرق، به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر احمد رضا پورخاقان، رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح به همراه معاونان این سازمان با سر لشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت و گو کرد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا خصوصاً شهید حسن باقری و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در تأمین امنیت کشور از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و از پاک‌ترین نیروهای مسلح در دنیا هستند.

بیشتر بخوانید:

سرلشکر باقری: رهبری بر تقویت جایگاه سازمان قضائی نیروهای مسلح تاکید دارد

ایشان در ادامه خاطرنشان کرد: یکی از موضوعات مهم در نیروهای مسلح، تقویت جایگاه فرماندهی است و سازمان قضائی با اعتقاد به اینکه شخصیت حقیقی و حقوقی مجرم باید از هم تفکیک گردد در عمل مصمم به جلوگیری از ورود هرگونه خدشه به جایگاه حقوقی نیروهای مسلح بوده است.

پورخاقان در ادامه این دیدار افزود: علیرغم افزایش تعداد پرسنل نیروهای مسلح، بحمدالله به لحاظ تدابیر صورت گرفته در امر پیشگیری از وقوع جرم، شاهد کاهش روز افزون آمار جرایم در بین نیروها بوده‌ایم که البته حکایت از زحمات شبانه روزیِ همکاران ما در سازمان و ستاد کل نیروهای مسلح در امر پیشگیری دارد.

سر لشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ولادت حضرت علی (ع) و تبریک مجدد انتصاب رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح اظهار داشت: سازمان قضائی در عمل به عنوان بازویی توانمند برای نیروهای مسلح بوده و فرماندهی معظم کل قوا در جلسات متعدد بر حفظ و تقویت جایگاه سازمان قضائی تاکید داشته‌اند و به جهت صیانت از نیروهای مسلح ادامه کار مداوم این سازمان مد نظر مقام معظم رهبری مدظله العالی می‌باشد.

ایشان با اشاره به صحبت‌های مقام عظمای ولایت و دیدگاه ایشان نسبت به جایگاه مهم و اساسیِ سازمان قضائی نیروهای مسلح عنوان داشت: رسیدگی تخصصی به پرونده‌ها و شناخت کافی این سازمان نسبت به نیروهای مسلح باعث حفظ شأن و جایگاه نیروهای مسلح در جامعه شده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: در همه دوره‌ها رابطه سازمان قضائی و نیروهای مسلح رابطه بسیار خوبی بوده و این امر در چند سال اخیر کاملاً مشهود است. ایشان با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح افزود: آموزش و پیشگیری آنقدر مهم است که در اکثر جلسات با تأکید به این موضوع، ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری آن را در دستور کار خود قرار داده است.

شایان ذکر است در این جلسه مهرانفر، معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان نیز برخی از مسائل فی ما بین سازمان قضائی و ستاد کل نیروهای مسلح را مطرح نموده که سرلشکر باقری دستورات لازم را در مورد آن صادر کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس