کد خبر 1338655
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
استقبال سرد سهامداران از عرضه اولیه فرابورس

تعداد ۳۰۰ میلیون سهم شرکت پویا زرکان آق دره، در حالی در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با نماد معاملاتی "فزر" در فرابورس ایران عرضه اولیه شد که این عرضه با استقبال سرد سهامداران مواجه شد.

به گزارش مشرق، تعداد ۳۰۰ میلیون سهم شرکت پویا زرکان آق دره معادل ۱۰درصد سهام این شرکت، در حالی در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته با نماد معاملاتی "فزر" در فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت ۲۱ هزار و ۴۲۹ریال کشف قیمت شد که این عرضه با استقبال سرد سهامداران مواجه و کمترین رکورد حضور در عرضه‌های اولیه در ۲ سال گذشته به ثبت رسید.

بیشتر بخوانید:

اعلام زمان پرداخت سود سهام عدالت

در این عرضه اولیه که در محدوده قیمتی ۱۷ هزار و ۷۲۶ تا ۲۱ هزار و ۶۶۶ ریال برای هر سهم و با سهمیه ۲۵۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه شده بود، میزان مشارکت یک میلیون و  ۲۶۱هزار و  ۴۵۵ کد معاملاتی ‌بود.

این در حالی است که رکورد مشارکت در عرضه‌های اولیه بازار سرمایه مربوط به شرکت پیوندگستر پارس در نماد بپیوند در فرابورس می‌باشد که در روز ۱۱ شهریور ۹۹ در این عرضه ۵ میلیون و ۵۹۴ هزار و ۱۰ کد معاملاتی بوده است.

گفتن است شرکت پویا زرکان آق دره (سهامی عام)، پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و سی و دومین نماد معاملاتی (شصت و ششمین شرکت در بازار اول) در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد. تاریخ پذیرش این شرکت، ۵ مهرماه سال جاری بوده و در تاریخ ۴ بهمن ۱۳۹۹ نزد سازمان بورس و اراق بهادار ثبت شده است. این شرکت با نماد معاملاتی «فزر»، در گروه استخراج کانه‌های فلزی، زیرگروه استخراج کانه‌های فلزی غیرآهن روی تابلوی بازار اول فرابورس ایران درج شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیان دیده ازبورس IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۳
    0 0
    خودشونومسخره کردن وقتی عرضه اولیه های امسال همشون به زیرقیمت عرضه رفته مگه دیوونه اند بازپولشون بندازن توخطر. اول حمایت کنن ازبازار. وجلوعرضه های ابشاری بازارگردانهارا بگیرن حقوقی کم بودبازارگردان نوسان گیرهم دچاربورس کردن نمادی ک بالای 80درصدزیان داده یروزصف خریدبشه بازارگردان صف خریدش راپودر میکنه فقط برای منفی شدن خوب یاد گرفتن. مردهستن صفهای فروش راجمع کنن ک 80درصدمنفی میخوره ناظرگیرنمیده امادو روزمثبت میشه ناظرمعاملاتشوباطل میکنه.. 50درصدسرمایه بورس رفته بسمت ارزمجازی چراممنوع نمیکنن تابورس وبانکهاجان بگیرند؟ منفعت چه کسانی مگه در میانه ک ارزمجازی بااینکه میدونن باعث نابودی بورسه اماجلوش رانمیخوان بگیرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس