حمایت از توانمندی شرکت‌های دانش بنیان در تولید تجهیزات دفاعی

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در تولید تجهیزات دفاعی، فناورانه و راهبردی از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در ارتباط وبیناری با فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: پدافند هوایی ارتش به برکت انقلاب اسلامی پیش قدم در عرصه دانش‌بنیان است و قطعا این رویکرد مثبت و ارزنده منشأ خیر و پیشرفت خواهد شد.

وی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) که فرمودند: «ما می‌توانیم»، اظهار کرد: امروز نیروی پدافند هوایی ارتش با تکیه بر خودباوری، دوراندیشی و اعتماد به نیروی انسانی متخصص و فنی در مرتبه و جایگاه «ما توانستیم» قرار گرفته است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه سازمان جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش و همچنین مراکز آموزش و دانشگاهی این نیرو ارتباط بسیار نزدیک، سازنده و اثرگذاری با سایر دانشگاه‌های سراسر کشور، وزارت دفاع و نیز مجموعه نیروهای مسلح در راستای انجام طرح‌های تحقیقاتی، طراحی و ساخت ملزومات پیشرفته‌ دفاعی و نظامی دارند، خاطر نشان کرد: تجارب پیشکسوتان نظامی، علمی و صنعتی در کنار پویایی و انگیزه نسل جوان، همزمان با اعمال تحریم‌های ناجوانمردانه علیه کشورمان، فرصت‌هایی را برای مطرح شدن ایران عزیز در عرصه بین‌المللی رقم زد که اکنون به این داشته‌ها افتخار می‌کنیم.

امیر صباحی‌فرد با بیان اینکه ورود شرکت‌های دانش‌بنیان به هر حوزه‌ای از قبیل دفاعی، صنعتی، پزشکی و تجاری نویدبخش ورود نوآوری به آن حوزه‌ها است، گفت: در تولید تجهیزات دفاعی، فناورانه و راهبردی از توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت می‌کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خطاب به فرماندهان مناطق و گروه‌های پدافندی این نیرو، تأکید کرد: اقتدار، صلابت و منزلت یک نیروی نظامی در سایه پیشرفت و شتاب علمی ممکن خواهد شد چرا که لحظه‌ای توقف به منزله برتری یافتن دشمن است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس