کد خبر 1339537
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹
جوراب

گران‌ترین جوراب‌های مردانه بیشتر از یک میلیون تومان فروخته می‌شوند و مدل‌هایی که در مترو می‌بینیم را باید جزو ارزان‌ترین گزینه‌ها بدانیم.

به گزارش مشرق، خرید جوراب می‌تواند یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها برای کادو دادن در روزهای آینده باشد؛ به‌شرطی که سراغ جوراب پشمی‌های یک میلیون تومانی نرویم و بی‌خیال مدل‌های مارکدار و چندصدهزارتومانی شویم. جوراب جزو کالایی‌ها محسوب می‌شود که قیمت آن با هیچ خط‌کش و پارامتری قابلیت دسته‌بندی ندارد و تقریبا با هر رقمی ممکن است فروخته شود.

با این حال در سایت‌های خرید و فروش آنلاین گران‌ترین مدل‌ها حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزارتومان قیمت دارند. مدل‌هایی که ایرانی و یکجور صنایع دستی محسوب می‌شوند. برندهای ایرانی و خارجی پوشاک که اسم آن‌ها ظرف چند سال گذشته و در بازار زیاد به گوش و چشم‌مان خورده، الان مدل‌های ۲۰۰ یا ۱۰۰ هزار تومانی زیادی را می‌فروشند و می‌توانیم جوراب‌هایی که در مترو فروخته می‌شوند را جزو ارزان‌ترین انتخاب‌ها بدانیم.

جوراب‌های میلیونی

گران‌ترین جوراب‌های مردانه بیشتر از یک میلیون تومان فروخته می‌شوند. در دیجی‌کالا وقتی سراغ این مدل جوراب‌ها می‌رویم، با نمونه پشمی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی روبرو می‌شویم. جورابی که طرح‌دار و اندازه ساق آن متوسط است و تا یک هفته پیش ۱۰۰ هزار تومان ارزان‌تر فروخته می‌شد. این جوراب با هیچکدام از برندهایی که احتمالا در ذهنتان مرور کردید، ارتباطی ندارد و جزو صنایع دستی ایرانی محسوب می‌شود.

از این دست جوراب‌های بافتنی مدل‌های زیادی با قیمت تقریبی یک میلیون تومان تا ۵۰۰ هزار تومان وجود دارد و شاید در بازار هم چنین مدل‌هایی را دیده باشید. در همین سایت یک بسته جوراب چهارتایی به‌چشم می‌خورد که قیمت آن ۱ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است. یعنی ارزش هر جفت را باید تقریبا ۳۱۲ هزار تومان درنظر بگیریم. مدل‌هایی که از ترکیه وارد شده‌اند و اندازه ساق آن‌ها هم متوسط است. تقریبا بقیه گزینه‌های بالای یک میلیون تومان، به بسته‌های چندتایی جوراب مربوط می‌شود. مثلا یک بسته چهارتایی ساق‌بلند یک میلیون تومان یا از یک مدل دیگر بسته شش تایی ساق‌کوتاه یک میلیون تومان فروخته می‌شود.

جوراب‌های مارکدار ایرانی و خارجی

کروم، جوتی‌جینز، جین‌وست، اوی‌وی‌اس و ... برندهایی ایرانی و خارجی هستند که سروکله آن‌ها طی چند سال گذشته در بازار پوشاک پیدا شده است. حالا همین برندها جوراب‌های مردانه زیادی را با قیمت‌های چندصدهزارتومانی می‌فروشند.

یک جفت جوراب ساق‌بلند کروم که برند ایرانی است، ۲۱۰ هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت بسته سه‌تایی جوراب ساق‌بلند اووی‌اس که چینی به‌شمار می‌رود، ۳۸۹ هزار تومان است و ارزش هر جفت آن تقریبا معادل ۱۳۰ هزار تومان محسوب می‌شود. یک جفت جوراب ساق‌بلند جوتی‌جینز ۱۳۰ هزار تومان و جوراب‌های استرالیایی جین‌وست ۱۰۰ هزار تومان ارزش دارند. جوراب‌های ساق‌بلند مردانه برند ایرانی راموان حدود ۸۰ هزار تومان، مدل‌های ایرانی برند ناوالس ۷۰ هزار تومان، جوراب‌های مردانه برند ایرانی ال آر سی ۶۰ هزار تومان و مدل‌های دیگر برند ایرانی یعنی ادورا ۵۰ هزار تومان در سایت‌های خرید و فروش فروخته می‌شوند. بین دیگر برندها و در سایت‌های خرید و فروش آنلاین بسته سه‌تایی کوتون –برند ایرانی- ۱۷۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد و ارزش یک جفت آن تقریبا ۵۶ هزار تومان محاسبه می‌شود. باترفلای دیگر برند ایرانی، جوراب‌های مردانه را با قیمت ۱۲۰ هزار تومان در بسته‌های سه‌تایی می‌فروشد.



ارزان‌ترین جوراب‌ها

جوراب‌های مردانه ۱۰ هزار تومانی مترو یکی از ارزان‌ترین مدل‌های بازار هستند، اما در فروشگاه‌های آنلاین گزینه‌های هفت یا هشت هزار تومانی هم پیدا می‌شود. مدل‌هایی که ساق‌کوتاه هستند و این رقم‌ها برای کوچکترین سایزهای آن‌ها یعنی ۳۶ تا ۳۸ درنظر گرفته شده است وگرنه سایزهای بزرگتر همان ۱۰ هزار تومان قیمت دارند.

با ۱۰ هزار تومان در سایت‌های خرید و فروش پوشاک می‌شود همان جوراب‌های ساده و نانو که در مترو می‌بینیم را سفارش داد. ارزان‌ترین جوراب‌های مدل‌دار که مثلا طرح پرچم کشورهای خارجی یا لوگو باشگاه‌های فوتبال اروپایی روی آن‌ها قرار گرفته، تقریبا ۱۱ یا ۱۲ هزار تومان فروخته می‌شوند. با بودجه ۲۰ تا ۴۰ هزار تومان هم مدل‌های زیادی وجود دارد که یا نام و نشان خاصی ندارند یا با به‌شکل غیراصل و با لوگو آدیداس، پوما و نایک به‌چشم می‌خورند.

منبع:فرارو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    9 3
    آقا دیجی کالا رو تحریم کنید ازش چیزی نخرید! خب بابا مسئولین یک قانونی بزارند که جلوی این کار ها گرفته بشه! مثلا هیچ کالا لوکس و یا با قیمت غیر متعادف در فروشگاه های اینترنتی و... نباید فروخته بشه
    • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
      3 0
      شیر مادر و نان پدرت حلالت من و اطرافیانم هم جزو تحریم کنندگانش هستیم چندین بار سرما کلاه گذاشت و حتی جنس مرجوعی دیگران را فروخت نهادهای نظارتی باید بصورت جدی در مورد این گندکاری های دیجی کالا ورود کنند
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    2 0
    عجب میچپونه دیجی و ملت ساده میخرن امان از چشم هم چشپی
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    ۵ جفت میدان انقلاب از دست فروش گرفتم ۶ هزار تومان. چند ماهه داره کار می‌کنه و سوراخ نمیشه. مارکش هم تاناکوراست. فروشنده می‌گفت ژاپنیه. امیدوارم یک سال دیگه کار کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس