کد خبر 1339924
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که براساس گزارش بانک‌های دولتی طی سه هفته اخیر بیش از ۶۵ هزار نفر بدون ضامن وام از وام‌های خرد استفاده کرده‌اند. 

وی همچنین گفته که در کنار دستورالعمل تشویقی و با همکاری مدیران عامل بانک‌ها با متخلفان نیز برخورد شد و تسهیل شرایط وام خرد برمبنای اعتبارسنجی با جدیت ادامه خواهد داشت. 

طبق این گزارش، پیش از این وزیر اقتصاد در راستای تکلیف رئیس جمهور به بانک‌های دولتی مبنی بر تسهیل پرداخت وام‌های خرد، بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد را در مرحله اول مکلف به پرداخت وام‌های خرد به کارکنان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران بخش دولتی، عمومی و خصوصی بدون دریافت ضامن کرد.

شرایط دریافت دریافت وام‌های خرد بدون ضامن اینگونه است که تا ۵۰ میلیون تومان تنها با نامه کسر از حقوق و برای دریافت وام تا ۱۰۰ میلیون تومان با یک نامه کسر از حقوق همراه با چک یا سفته امکان پذیر است و مشمولان این وام باید به بانکی که حقوق خود را از آن دریافت می‌کنند، مراجعه کنند.

البته لازم به ذکر است که روند پرداخت وام بدون ضامن مبتنی بر اعتبارسنجی است و رتبه اعتباری افراد در تعیین سفته، چک یا ضامن برای پرداخت وام تاثیرگذار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 0
    ااگه توضیح بدهند این 65000 نفر درجه دهک‌های اجتماعی بوده اند تکلیف معلوم هست
  • محمدجواد IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 0
    همشون کارمندای بانکن
  • s.hossein IR ۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 0
    باسلام و عرض ادب بنده به وام یکصد میلیونی نیاز شدید دارم به تمام بانکها و حتی موسسات اعتباری هم مراجعه کردم که هیچکدوم کمکم نکردن ممکنه کمکم بفرمایید واقعا نیاز مبرم و حیاتی برای وام دارم ٬ استدعا دارم مساعدت بفرمایید بنده رو ٬ با احترام
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 0
    مطمئنی این حرفت دروغ نیست . شاید کارمندان بانک بودن. چون من با وجود کارمند بودن و گواهی کسر اقساط برای بانک سپه بردن بعد از گذشت یک ماه هنوز به وام نرسیدم و هر روز امروز و فردا میکنن .
    • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      0 0
      اگر شما نگرفتید وای به حال مردم عادی
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 0
    پس مردم هرچی رفتند برلی گرفتن وام هزارخان رستم را جلویشان گذاشتند-بررسی باید بشه،ببینید این ۶۵هزار نفر چه نسبتی با بانکیها دارندیا شاید کلا خود بانکیها هستندبه خودشان وام دادنند-بابا یا ازاین بذل وبخششها اعلام نکنید یا اول لیست بنویسید اعلام کنید اینها که مشخص هستند وام گفتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس