کد خبر 1339990
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲
آرایش جدید روسیه در مرز با اوکراین؛ استقرار جنگنده و بالگردهای تهاجمی بیشتر+تصاویر

همزمان با ادعای رئیس جمهور اوکراین درباره حمله روسیه به این کشور طی یکی دو روز آینده، برخی تصاویر ماهواره‌ای از تحرکات نظامی جدید ارتش روسیه حکایت دارد.

به گزارش مشرق، منابع آمریکایی بر اساس تصاویر ماهواره‌ای جدید که یک شرکت خصوصی منتشر کرده است از تحرکات جدید نظامی روسیه در مناطق مرزی با اوکراین خبر داده‌اند.

براساس گزارشها، تصاویر منتشر شده از شرکت تکنولوژی «مکسار» نشان دهنده ورود نظامیان جدید روس و استقرار بالگردهای تهاجمی، جنگنده بمب افکنها و واحدهای زمینی جدید با آرایش تهاجمی است.

تصاویر ماهواره‌ای این شرکت آمریکایی حاکی از این است که یک گروه بالگردی در نزدیکی منطقه «دونوزلاز»، کمپ نظامی جدید در «یلنیا» و استقرار جنگنده‌های سوخو-۳۴ جدید در منطقه «پریمورسکو» است.  

همزمان «آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان از روسیه خواست تا نیروهای نظامی خود را از مناطق مرزی با اوکراین عقب بکشد. آرایش جدید نظامی روسیه درحالیست که «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین روز دوشنبه با استناد بر منابع آمریکایی مدعی شده که روسیه احتمالا طی دو روز آینده به این کشور حمله خواهد کرد.

روسیه از ماهها پیش بیش از یکصد هزار نیروی نظامی خود را در مناطق مرزی با اوکراین مستقر کرده است و در حال حاضر مشغول برگزاری یک رزمایش زمینی مشترک با ارتش بلاروس است.

مقامات آمریکایی و ناتو این آرایش روسیه را تلاش این کشور برای حمله نظامی به اوکراین میدانند، مساله‌ای مقامات مسکو آن را رد کرده‌اند.

آرایش جدید روسیه در مرز با اوکراین

آرایش جدید روسیه در مرز با اوکراین

آرایش جدید روسیه در مرز با اوکراین

آرایش جدید روسیه در مرز با اوکراین

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • فرید IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    17 8
    این حجم از آمادگی متناسب با راه انداختن جنگ جهانیه ! شاید حالا حمله نکنن ولی روس ها به صراجت دارن اعلام میکنن الحاق اوکراین به ناتو یعنی شروع جنگ جهانی سوم !!
  • DE ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    8 7
    آرایش جدید روسیه در مرز با اوکراین. خیلی قشنگ آرایش کرده فقط اگه کمی زیر ابروی ارتش اوکراین را برداره خوشکل تر میشه فقط مواظب باشه چشمش کور نشه . خب چشمش کور میخواست با کودتای نارنجی جورج سورسی مانند کودتای ناکام فتنه سبز 88 در ایران مردم اوکراین را بدبخت نکنه یک مشت غربگدای وابسته به صهیون و وطنفروش رفرمیست بگذارن سر کار. رفرمیست ها یا همان اصلاح طلبان در کل دنیا قطعات پازل دنیای ارباب رعیتی امریکا بعد از فروپاشی شورویست اینها پادوهای ارباب در کشورهای مختلف هستند. مرگ بر گربه چف دیوانه نفهم که کشور روسیه را تکه تکه کرد.ملعون از پادشان بی عرضه قجر و قاجار و قاجاریه بدتر بود .
    • IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      2 1
      احسنت ، از ابتدا تا انتها حرف دل منو زدی، شیر مادر حلالت!!!
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 2
    روسیه وارد اوکراین نخواهد شد فقط کاری میکند دوایالت دومنسک وگدانسک روس تبار اعلام استقلال کنند وبعد از آن مانند کریمه خودشان را به روسیه ملحق کنند اکثر صنایع اوکراین در این دو استان است حتی جنگ نشود اوکراین بازنده است
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
      3 0
      احسنت دقيقأ همینطوره ، فقط با عرض پوزش "دونتسک و لوهانسک" صحیحه!
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    4 1
    روسها به اوکراین حمله نمی کردند اگر اوکراینی ها تضمین می دادند از خاک این کشور جنگی آغاز نمی شود ولی مقامات اوکراین قبول نمی کنند طرح صلح با روسیه امضا کنند کار اوکراین تمام است
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    3 0
    روسیه یا باید دولت دست نشانده در اوکراین بر سر کار بیاورد یا اینکه اوکراین به دوبخش غربی وشرقی تقسیم نماید طوری که مرزهای روسیه و دریای سیاه به رومانی برسد
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 0
    هدف روسیه از تاخیر در حمله به اوکراین ایجاد شکاف در ناتو و سپس کودتاچیان شهر کیف است
  • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 0
    کار اوکراین تمام است دو ماه پیش شاید می توانستیم بگوییم جنگی صورت نمی گیرد اما حالا همه می دانند روسیه دنبال ذوب برفها برای حمله سراسری است
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    1 0
    روسیه بعد از ماجرای خروج آمریکا از افغانستان می داند دیگر بنزین آمریکا تمام شده امریکا و ناتو از پس 2000 جنگجوی طالبان برنیامدند از این رو روسیه در اوکراین و ترکیه در مدیترانه و چین در تایوان دارند سخت گیری و پافشاری می کنند
  • IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۶
    2 0
    روسیه باید شورشیان را در گام اول از کاخ ریاست جمهوری کیف بیرون باید بیندازد و در مرحله بعد دولت موقت در این کشور اعلام نماید بعد برگزاری انتخابات سالم از این کشور خارج شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس