کد خبر 1340055
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
برخورد قانونی نیروی انتظامی با اراذل و اوباش/ خط قرمز پلیس امنیت مردم است

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پلیس برابر قانون و بدون مماشات با اراذل و اوباش برخورد می کند گفت: خط قرمز پلیس امنیت مردم است و جان خود را در این راه تقدیم می کنیم.

به گزارش مشرق، سردار کیوان ظهیری فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: قانون به پلیس اجازه داده که اقتدار پلیس حفظ شود و کسانی که به هرشکلی به ماموران نیروی انتظامی در زمان اجرای وظایف پلیس تعدی می کنند، پلیس بدون مماشات و برابر قانون برخورد می کند.

وی گفت: اراذل و اوباشی که نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند بدون هیچ محدودیتی پلیس وارد عمل شده و طبق قوانین با کسانی که از سلاح گرم و سرد استقاده کرده و اموال مردم را تخریب می کنند به شدت برخورد می کند و به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: خط قرمز پلیس امنیت مردم است و جان خود را جهت حفظ امنیت مردم تقدیم می کنیم.

سردار ظهیری در خصوص افزایش زیرساخت ها و نیروی انسانی در غرب استان تهران تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برابر تدبیرهای صورت گرفته، ارتقا یافت و مطمئنا غرب استان تهران نیز ارتقا خواهد گرفت و طرح های گوناگونی توسط نیروهای پلیس با جان و دل انجام می شود و با تقویت نیروی انسانی تلاش خواهیم کرد که امنیت بیشتری برای مردم فراهم کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس