کاروان حامل سلاح عربستان در مارب هدف انفجار قرار گرفت

به دنبال افزایش تهدیدها علیه مزدوران سعودی در یمن، کاروان حامل سلاح ائتلاف سعودی برای دومین بار در چند روز گذشته در استان مارب هدف انفجار قرار گرفت.

به گزارش مشرق، کاروانی از کامیون‌های حامل سلاح عربستان در استان مارب هدف یک انفجار قرار گرفت. البته این کمین خساراتی در پی نداشت اما تبدیل به تهدیدی جدی برای ائتلاف سعودی شده است. این دومین کمین در نوع خود برای محموله‌های پشتیبانی عربستان به دولت مستعفی یمن است.

جمعه گذشته هم کاروانی از کامیون‌های سعودی در حال عبور از شهر ثمود در شمال شرق استان حضرموت واقع در شرق یمن هدف انفجار یک بمب دستی قرار گرفتند.

همچنین ائتلاف سعودی طی ٢٤ ساعت گذشته ٣٦٣ بار توافق آتش بس در الحدیده را نقض کرد. یک منبع در اتاق عملیات افسران رابط در الحدیده اعلام کرد که از جمله این تخلفات، ایجاد استحکامات رزمی، چهار عملیات جاسوسی و عملیات توپخانه ای است.

ائتلاف سعودی همچنین بیش از ۱۰ بار مناطق مختلف یمن را هدف حملات هوایی قرار داد. در این راستا، ۶ غیر نظامی به دنبال حملات هوایی ائتلاف سعودی در استان صعده زخمی شدند. حملات شبانه ائتلاف سعودی با واکنش شدید مقامات انصارالله مواجه شده و بارها وعده انتقام داده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس