کد خبر 1340979
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
مدیر روستا: هیات رئیسه فدراسیون نمره قبولی گرفت/ با فساد در ورزش باید مبارزه کرد

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: باید از اعضای هیات رئیسه از صمیم قلب تشکر کرد که وظیفه خود را به خوبی انجام دادند.

به گزارش مشرق، علی اصغر مدیر روستا در خصوص برکناری شهاب عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت:ما بیشتر حرف و حدیثمان در سال‌های اخیر این بوده که فردی سکاندار فدراسیون فوتبال شود که راهکار مدیریت، جذب سرمایه و .... بلد باشد. شما دیدید وقتی علی کریمی هم  به انتخابات ورود کرد ۷-۸ رای بیشتر نیاورد. من با شخص عزیزی خادم کاری ندارم، او عزل شده و نمی‌خواهم در مورد وی زیاد صحبت کنم اما اصل موضوع ایراد دارد.اتفاق روز گذشته نشان داد باید کسانی به ورزش بیایند که ورزش را بشناسند، فساد در ورزش را بدانند و با آن مبارزه کنند.

وی افزود: فوتبال ما متاسفانه خیلی به بیراهه می‌رود. این رشته راهش خیلی کج شده ولی باید برای فرار از این موضوع باید به دنبال افرادی گشت که توانایی کار داشته باشند. چندین سال است که ما با یک جام جهانی رفتن روی همه ضعف‌ها سرپوش می‌گذاریم. 

بیشتر بخوانید:

رئیس هزار شبهه با خردجمعی برکنار شد/ تا خدا هست، پیوندهای شیطانی پودر می‌شوند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال با اشاره به اینکه سرپرست جدید این فدراسیون انتخاب شده است گفت: سرپرستی که آمده و کار را انجام می‌دهد باید سعی و تلاش کند چون در آینده چند بازی ملی داریم تا انتخابات برگزار شود. باید یک فرد اصلح، مدیر و موجه انتخاب شود که ضعفی در موضوعیت کاری نداشته باشد. در واقع رفیق بازی و آشنا بازی باید تعطیل شود. خیلی‌ها الان کار بلد هستند ولی در خانه نشسته‌اند و خوب نیست افرادی وارد انتخابات شوند که اصلا سبقه‌ای در مدیریت فوتبال ندارند.

مدیر روستا با اشاره به اقدام هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مبنی بر برکناری عزیزی خادم گفت: سوای همه این موضوعات باید از اعضای هیات رئیسه از صمیم قلب تشکر کرد که وظیفه خود  را به خوبی انجام دادند، در واقع باید از آنها حمایت کنیم.چند ایراد بزرگ بوده که هیات رئیسه به آن ورود کرده و باید نمره قبولی به آنها بدهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس