کد خبر 1341432
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
حوادث کار در کرمانشاه جان ۳۵ نفر را گرفت‌/ جان‌باختن 21 نفر به علت سقوط از بلندی

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: ۳۵ نفر طی ۱۰ ماهه امسال بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خودرا از دست دادند که ۳۴ نفر آن‌ها مرد بوده است.

به گزارش مشرق، سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان دی‌ماه سال‌جاری، ۳۵ نفر در حوداث ناشی از کار جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۳۴ نفر بود، یک مورد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از کل تلفات حوادث کار در این مدت ۳۴ نفر مرد و یک نفر زن بودند، این در حالی‌ست که تعداد مردان فوت شده در حوادث کار ۱۰ ماهه سال قبل ۳۳ نفر مرد و تعداد زنان یک نفر بود.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تصریح کرد: سقوط از بلندی همواره بیشترین سهم را در آمار تلفات حوادث کار به خود اختصاص می‌دهد و نزدیک به نیمی از تلفات را شامل می‌شود. در ۱۰ ماهه امسال نیز ۲۱ نفر از قربانیان حوادث کار به دلیل سقوط از بلندی جان خود را از دست داده‌اند.

وی افزود: پس از سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، برق گرفتگی، سوختگی و کمبود اکسیژن در رتبه‌های بعدی مرگ در حوادث کار قرار دارند.

*برق جان ۱۹ نفر را در کرمانشاه گرفت 

خانی تصریح کرد: آمار تلفات برق‌گرفتگی در ۱۰ ماهه امسال روندی افزایشی داشته و از ۱۷ نفر در مدت زمان مشابه سال گذشته، به ۱۹ فوتی رسیده که ۵ مورد مربوط به حوادث کار و مابقی بر اثر سایر حوادث بوده‌اند.

وی گفت: در ۱۰ماهه سال جاری از کل تلفات برق‌گرفتگی ۱۷ نفر مرد و ۲ نفر زن بودند که این آمار در مدت مشابه سال قبل سه زن و ۱۴ مرد بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس