کد خبر 1341488
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸
وان‎‎‌پلاس Nord CE ۲ ۵G

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که وان‌پلاس گوشی هوشمند Nord CE ۲ ۵G را با تراشه Dimensity ۹۰۰ معرفی کرده است.

به گزارش مشرق، وان‌پلاس تقریباً شش ماه پیش گوشی میان‌رده Nord ۲ ۵G را به عنوان جانشینی برای مدل Nord وارد بازار کرد، هم اکنون نیز از نسخه ارزان‌تر این گوشی با نام OnePlus Nord CE ۲ ۵G رونمایی کرده است. پسوند CE مخفف شده عبارت Core Edition است، زیرا گوشی جدید در حقیقت نسخه ضعیف‌تر Nord ۲ است.

گوشی جدید Nord CE ۲ دارای نمایشگر ۶.۴۳ اینچی OLED است، انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. محصول ذکر شده از تراشه Dimensity ۹۰۰ ۵G قدرت می‌گیرد و مجموعه دوربین پیشرفته‌تری نسبت به نسل پیشین دارد.

معرفی گوشی وان‎‎‌پلاس Nord CE ۲ ۵G +عکس

گوشی وان‌پلاس Nord CE ۲ از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و درگاه کارت حافظه بهره می‌برد، در حالی که مدل قدرتمندتر Nord ۲ این ویژگی‌ها را نداشت. یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی وان‌پلاس Nord CE ۲ تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز به منظور ثبت عکس‌های سلفی روی صفحه نمایش آن قرار گرفته شده است.

گوشی وان‌پلاس Nord CE ۲ ۵G با حافظه رم شش یا هشت گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی داخلی ۱۲۸ گیگابایتی به فروش می‌رسد و به صورت پیش‌فرض با استفاده از سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری OxygenOS ۱۱.۳ اجرا می‌شود. این محصول در رنگ‌های خاکستری و آبی و با قیمت پایه ۳۴۹ یورو از تاریخ ۱۰ مارس وارد بازار اروپا خواهد شد.

معرفی گوشی وان‎‎‌پلاس Nord CE ۲ ۵G +عکس

منبع:ایمنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس