آزمایش پهپاد انتحاری جدید روسیه در سوریه

ارتش روسیه سلاح تازه‌ای را در سوریه آزمایش کرد که عبارت است از یک پهپاد انتحاری که می‌تواند کلاهک‌های جنگی بزرگ را حمل کند.

به گزارش مشرق به نقل از العربی الجدید، ارتش روسیه سلاح تازه‌ای را در سوریه آزمایش کرد که عبارت است از یک پهپاد انتحاری که می‌تواند کلاهک‌های جنگی بزرگ را حمل کند.

منابع دیپماتیک به خبرگزاری «ریا نووستی» گفته‌اند که مدل تازه سلاح «لانست ۳» علیه گروه‌های تروریستی در سوریه به صورت آزمایشی به کار گرفته شده که مدل بسیار پیشرفته‌ای از پهپاد روسیه‌ای «کامیکازه» با چهار بال است.

بر اساس این گزارش، این پهپاد به لحاظ مدت پرواز و بُرد به روز شده و می‌تواند کلاهک جنگی ۳ کیلویی حمل کند. این در حالی است که پهپاد کامیکازه به مدت ۴۰ دقیقه و حداکثر با سرعت ۱۱۰ کیلومتر در ساعت پرواز می‌کند.

بر اساس این گزارش، این سلاح جدید می‌تواند تا مدت طولانی در منطقه هدف پرواز کند و با موشک هوا به زمین منطقه را هدف قرار دهد و بعد خودش را کاملاً منهدم سازد.

پیش از این شبکه‌های روسیه فیلم‌هایی از آزمایش مدل سابق این پهپاد در ادلب را منتشر کرده و تأکید کرده بودند که مواضع «هیئة تحریر الشام» را هدف قرار داده بوده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس