کد خبر 1341789
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۸
دیدار گانتز و هریس با محور برنامه هسته‌ای ایران - کراپ‌شده

وزیر خارجه تنها رژیم دارنده تسلیحات هسته‌ای در منطقه غرب آسیا در دیدار با معاون وزیر خارجه آمریکا از این کشور به دلیل تعهدش در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه با «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا دیدار و گفت‌وگو کرد.

شبکه 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی با اعلام این خبر افزود، در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ بنی گانتز وزیر جنگ با کاملا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا دیدار و با وی در مورد روابط راهبردی فیما بین و همکاری بین کشورها برای بسط امنیت در منطقه و امنیت اسرائیل به بحث و تبادل نظر پرداخت.

به گفته گانتز وی در این ملاقات از تلاش‌های ایالات متحده برای حفظ ثبات منطقه در مقابل اقدامات ایران و متحدانش تشکر کرده و او را در جریان گام‌های که در نظر دارد برای تقویت همکاری اقتصادی با کشورهای مختلف انجام دهد، قرار داده است.

گانتز در این رابطه به رسانه‌ها گفت: موضوع امضای توافقنامه جدید هسته‌ای با ایران دستور کار اصلی مذاکراتم با شخصیت‌های مختلف از جمله کاملا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا و وزرای دفاع فرانسه، آلمان و بریتانیا بود.

گانتز بعد از این دیدار در رشته پیامی توییتری نوشت: «امشب من دیدار مهم و خوبی با کامالا هریس، معاون رئیس جمهور آمریکا داشتند که (این دیدار) با تمرکز بر روابط راهبردی و همکاری میان اسرائیل و آمریکا بوده که به امنیت منطقه و امنیت اسرائیل کمک می‌کند».

وی در ادامه نوشت: «من به معاون رئیس جمهور گفتم که از آمریکا و رئیس جمهور بایدن برای تعهدشان در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تشکر می‌کنم و مهم است که هرگونه توافق با ایران منوط به پایبند به نظارت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باشد که شامل بازرسی بیشتر و بسته نشده پرونده‌های باز باشد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: «علاوه بر آن، من از کمک آمریکا در حفظ ثبات در منطقه در برابر تجاوزهایی که ایران خود یا از طریق گروه‌های وابسته به خود نشان می‌دهد، قدردانی کردم».

گانتز در ادامه پیام‌های توییتری خود نوشت: «در همین زمینه، معاون رئیس جمهور آمریکا را درباره مجموعه‌ای از اقداماتی که قصد دارم در آینده نزدیک به منظور تقویت همکاری با همسایگان خود در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی انجام دهم، به روز رسانی کردم».

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۱
    1 0
    مى بينى مشرق ؟! كارمون به كجا كشيده شده كه حرومزاده هاى منطقه هم دارند برامون به نوبت تعيين تكليف ميكنند ! ببين چقدر بدبخت شديم كه جونورهائى مثل گانتز و بن زائد و بن سلمان و … برامون خط و نشون ميكشند ! نميدونم كجا رو اشتباه رفتيم و يا چه سياست هاى غلطى اتخاذ كرديم كه اين جورى هر حرومزاده جعلقى به خودش اجازه ميده در امور مربوط به ايران دخالت كنه ! فقط خدا به دادمون برسه !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس