کشورهای اروپایی جزء توریستی‌ترین کشورهای جهان هستند. البته به غیر از بناها و آثار تاریخی به جا مانده از قرون وسطی در قاره اروپا، طبیعت بسیار زیبا و سواحل ممتد آن نیز از دلایل توریستی بودن این قاره هستند. در خود اروپا نیز، برخی از کشورها سالانه توریست‌های بیشتری را در مرزهای خود می‌پذیرند. در صدر لیست کشورهای توریستی اروپا می‌توان فرانسه و اسپانیا را مشاهده کرد. این دو کشور به دلیل این که با هم همسایه هستند، معمولاً در تورهای مسافرتی ترکیبی می‌توان به هردوی آن‌ها سفر کرد. خوشبختانه این امر برای انواع تور اروپا تابستان 1401 نیز برقرار است. اگر شما نیز به سفر به این دو کشور اروپایی علاقه دارید و می‌خواهید بدانید چطور می‌توانید با تور به این دو سفر کنید، با ما همراه باشید. 

نکات مهم برای سفر به اسپانیا و فرانسه با تور اروپا تابستان 1401

معرفی جاذبه‌های توریستی فرانسه 

طبیعتاً کشوری تاریخی، طبیعی و توسعه یافته همچون فرانسه، جاذبه‌های توریستی بسیاری را در خود جای داده است. از جمله مهم‌ترین این جاذبه‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • پیست اسکی وال‌دی‌ایزر «Val dIsere» فرانسه – پیستی بزرگ و محبوب در مرز فرانسه و ایتالیا
  • تالاب کامارگ «Camargue» فرانسه – دلتایی با 500 گونه فلامینگوی صورتی و اسب‌های کوچک سفید
  • شهر قدیمی لیون «Lyon» فرانسه – بزرگ‌ترین ناحیه باقی‌مانده از دوران رنسانس
  • شهر بونی‌فاسیو «Bonifacio» فرانسه – شهری ساحلی با صخره‌های آهکی و خانه‌های آویزان در بالای صخره‌ها
  • پل میلائو «Millau» فرانسه – طولانی‌ترین پل جهان
  • شهر قدیمی استراسبورگ «Strasbourg» فرانسه - شهری با خیابان‌های باریک سنگفرش و خانه‌های چوبی در دوطرف آن

موارد فوق را در لیست برترین جاذبه‌های گردشگری فرانسه می‌توان مشاهده کرد. البته طبیعتاً این لیست می‌تواند تا ده‌ها و صدها مورد دیگر را نیز در بر بگیرد. اما موارد فوق در سفرهای توریستی و تور فرانسه 1401 در اولویت قرار دارند. ممکن است با یک سفر نتوانید از تمام این جاذبه‌ها دیدن کنید. بنابراین هوس خواهید کرد تا باز هم به فرانسه بروید و دیگر جاذبه‌های آن را ببینید.

تور فرانسه 1401 و انتخاب بهترین زمان سفر به فرانسه

یکی از محاسن سفر به فرانسه این است که هر فصل سال به آن سفر کنید، می‌توانید از جاذبه‌های همان فصل بهره‌مند شوید. بنابراین محدودیتی برای سفر به این کشور وجود ندارد. اما اگر به دنبال یک زمان ایده‌آل از نظر آب‌وهوایی برای انتخاب تور فرانسه 1401 هستید، ما سفر در فصول بهار و تابستان را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چراکه در این فصول، آب‌هوای بیشتر مناطق فرانسه معتدل رو به گرم بوده و برای گردش بسیار مناسب است. البته فصل پاییز هم می‌تواند گزینه خوبی باشد. اما فصل تابستان تعداد گردشگران فرانسه به حداکثر می‌رسد. معمولاً هزینه‌های سفر تابستانی به فرانسه از دیگر فصول بالاتر است، اما آب‌وهوای متناسب این فصل، هزینه‌ها را توجیه خواهد کرد. به همین دلیل است که بیشتر افراد دوست دارند سفر تابستانی فرانسه را انتخاب کنند.

نکات مهم برای سفر به اسپانیا و فرانسه با تور اروپا تابستان 1401

آشنایی با جاذبه‌های توریستی اسپانیا 

اسپانیا نیز همانند فرانسه، کشوری با صدها جاذبه توریستی متنوع است. اگر در اینجا بخواهیم صرفاً مشهورترین و برترین جاذبه‌های توریسم آن را نام ببریم، موارد زیر در اولویت قرار خواهند گرفت:

  • پارک گوئل «Park Guell» اسپانیا – پارکی بزرگ و شگفت‌انگیز در شهر بارسلون
  • جزیره ایبیزا «Ibiza» اسپانیا – جزیره‌ای پوشیده از درختان کاج با کلوب‌های شبانه و سواحل خصوصی
  • شهر گرانادا 10 «Granada 10» اسپانیا – شهری با دیسکوهای متعدد برای تفریحات شبانه
  • جزایر قناری «The Canary Islands» اسپانیا – مجموعه هفت جزیره در اقیانوس اطلس با جاذبه‌های طبیعی که تصاویر آن‌ها را تا به امروز در کارت‌پستال‌ها دیده‌ایم
  • موزه گوگنگهایم «Guggenheim» اسپانیا – موزه‌ای با معماری متفاوت و مجسمه‌های خیره کننده
  • شهرهای سفید اندلس «The White Towns Of Andalucía» اسپانیا – منطقه‌ای با خانه‌های تمام سفید

موارد نامبرده در انواع تور اسپانیا 1401 برای بازدید در برنامه قرار داده می‌شوند. بازدید از هریک از مکان‌های نامبرده می‌تواند لذت سفر شما را کامل کند. پس اگر در یک تور نتوانستید از تمام مکان‌های نامبرده اسپانیا هم دیدن کنید، ناراحت نباشید؛ چراکه هر جاذبه‌ی آن به ساعت‌ها گردش در آن نیاز دارد. 

 سفری هیجان‌انگیز در تابستان با تور اسپانیا 1401

بیشتر گردشگرانی که در تابستان به فرانسه یا دیگر کشورهای اروپایی مانند ایتالیا، آلمان و .... سفر می‌کنند، از آن‌جا راهی اسپانیا می‌شوند. چراکه تابستان‌های اسپانیا از نظر توریستی، شلوغ‌ترین و پرهیاهوترین فصل سال در این کشور است. این هیاهو خود دلیلی بر جذابیت سفرهای تابستانی به اسپانیا است. با تور اسپانیا 1401 می‌توان از زیبایی‌ها و جاذبه‎‌های شگفت انگیز این کشور بهره برد. این در حالی است که با فرا رسیدن زمستان، معمولاً دمای هوا در برخی از نقاط این کشور بسیار سرد می‌شود. به همین خاطر است که نیمه اول سال از خرداد تا شهریور، بهترین زمان سفر به اسپانیا در نظر گرفته می‌شود.

چرا تور مشترک فرانسه و اسپانیا گزینه مناسبی است؟

همان‌طور که قبلاً هم گفتیم، اسپانیا و فرانسه با هم همسایه هستند. در واقع فرانسه در شمال اسپانیا قرار گرفته و این دو کشور با هم مرز زمینی دارند. به همین خاطر معمولاً افرادی که به فرانسه سفر می‌کنند، دوست دارند سری هم به اسپانیا بزنند و برعکس. این موضوع سبب شده تا ارائه تور اروپا تابستان 1401 به‌صورت ترکیبی برای دو کشور اسپانیا و فرانسه توسط وبسایت «رز آبی» برای تعطیلات هیجان‌انگیز ایرانیان برنامه‌ریزی شود. البته به دلیل این که جاذبه‌ها، فرهنگ و زبان این دو کشور با هم تفاوت دارد، بازدید از هردوی آن‌ها می‌تواند لذت سفر را دوچندان کند. 

نکات مهم برای سفر به اسپانیا و فرانسه با تور اروپا تابستان 1401

سفر به فرانسه و اسپانیا در تور اروپا تابستان 1401

در تورهای اروپایی می‌توان برنامه سفر به بسیاری از کشورهای قاره اروپا را مشاهده کرد. در بین این کشورها طبیعتاً دو مقصد فرانسه و اسپانیا نیز قرار دارند. ایتالیا، آلمان، سوئیس و .... نیز در لیست تور اروپا تابستان 1401 قرار دارند. اما کمتر گردشگری است که نخواهد حتی برای یکبار هم که شده سفر به دو کشور فرانسه و اسپانیا را تجربه کند. به همین خاطر معمولاً این دو کشور در یک تور ترکیبی جای می‌گیرند. البته گاهاً در تورهای ترکیبی می‌توان سایر کشورها را نیز مشاهده کرد. مانند تور فرانسه، اسپانیا و ایتالیا. در صورت داشتن بودجه بیشتر برای سفرهای تابستانی، می‌توانید مقصد دیگری را نیز در کنار فرانسه و اسپانیا برای سفرتان انتخاب کنید. شما در هنگام مشاهده برنامه تورها می‌توانید انتخاب کنید که فقط به فرانسه و اسپانیا بروید یا مقصد دیگری را هم اضافه کنید!

لذت بردن از جاذبه‌های دو کشور فرانسه و اسپانیا در یک سفر هیجان‌انگیز 

اگرچه از بسیاری جهات، بیشتر کشورهای اروپایی شبیه به هم هستند؛ اما وقتی پای سفر و توریسم به میان می‌آید، هرکدام از کشورها اروپایی ویژگی‌های توریستی خاص خود را دارند. برای مثال جاذبه‌هایی که در کشور اسپانیا قرار دارند، مشابه آن در جاهای دیگر اروپا قرار ندارند. همین‌طور جاذبه‌های فرانسه نیز خاص همین کشور هستند. بنابراین وقتی شما سفر فرانسه و اسپانیا را در تور اروپا تابستان 1401 انتخاب می‌کنید، در واقع، دو مقصد کاملاً متفاوت اما نزدیک به هم را انتخاب کرده‌اید. 


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس