کد خبر 1342254
تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴
پیکر ۶۴ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد می‌شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: پیکرهای مطهر ۶۴ شهید دوران دفاع مقدس از مرز شلمچه وارد میهن می‌شوند.

به گزارش مشرق، سردار عبدالرضا مراد حاجتی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: پیکرهای مطهر ۶۴ شهید دوران دفاع مقدس که در مناطق عملیاتی فکه، مجنون، شرق دجله و شلمچه توسط گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده‌اند، همزمان با سالروز شهادت امام موسی بن جعفر (ع) از مرز شلمچه به آغوش میهن اسلامی بازخواهند گشت.

وی افزود: یکشنبه هشتم اسفند مصادف با ۲۵ رجب سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) نیز کاروان‌های راهیان‌نور و مردم آبادان و خرمشهر با حضور نیروهای مسلح به استقبال این پیکرها خواهند رفت و ضمن اینکه قرارگاه ارشد ارتش در جنوب غرب مسئول استقبال از این شهدای عزیز و گرانقدر است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: این شهدا در عملیات‌های والفجر مقدماتی، خیبر، بدر، کربلای ۵ و تک دشمن در انتهای جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    سلام به روح پاکشون از خدا خواستم و از شهدا که به حرمت خونشون عفو کند گناهانم را خدا رو دارم خیلی ولی کجا برم جز دامن مهربانت به حرمت خون شهید
  • عزت اله محمودی IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    درود و سلام بر همه شهدای ۸ سال دفاع مقدس و ننگ و نفرین بر همه مفتخور ها و چپاولگران و ریاکاران به ظاهر اسلامی این روزگار
  • مهدی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    شهدا ازخودگذشتن .لعنت خدا به آنان که به ملت وکشور خیانت (دزدی و...)کردن .حرمت خون شهدا را نگه نداشتن .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس