کد خبر 1342381
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
جهانپور: فدراسیون فوتبال هر چه زودتر در مورد تیم امید تصمیم گیری کند

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: فدراسیون در مورد تیم امید نباید زمان را از دست بدهد و باید زودتر در موردش تصمیم گیری کنند.

به گزارش مشرق، مجید جهانپور در مورد بلاتکلیفی تیم امید در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که هفته گذشته در فدراسیون فوتبال رخ داد  شاید بروز بی برنامگی و بلاتکلیفی در کوتاه مدت امری بدیهی باشد اما باید هیات رئیسه محترم و به خصوص سرپرست محترم فدراسیون هرچه سریع‌تر این مدت را کوتاه‌تر کنند تا هزینه‌های کمتری به فوتبال ملی ما تحمیل شود. نقش هیات رئیسه و ماجدی سرپرست فدراسیون در این میان خیلی اهمیت دارد که بتوانیم برنامه‌های درست فوتبال ملی مان را به بهترین شکل اجرا کنیم.

وی در مورد اینکه اما زمانی که عزیزی خادم هم رئیس فدراسیون فوتبال بود این بلاتکیفی را در تیم امید شاهد بودیم، گفت: خیلی از مسایل علنی نمی‌شود و نمی‌دانم کدام کانال باید تصمیم گیری می‌کردند اما آخرین خبری که شنیدم این بود که در حساب فدراسیون فوتبال 3 میلیون تومان موجود بوده که اگر این خبر درست باشد معلوم است که برنامه‌ قبلی فدراسیون براساس استراتژی مدون  تدوین نشده بوده است. به هر تقدیر باید جلوی ضرر را هرچه سریع‌تر بگیریم و هیات رئیسه و سرپرست فدراسیون نقش مهمی در این مساله دارند.

بیشتر بخوانید:

عجیب اما واقعی درباره هاشمیان و مهدوی کیا

مربی اسبق تیم ملی در مورد اینکه برخی از انتخاب مهدوی‌کیا برای تیم امید انتقاد می‌کنند و می‌گویند او تجربه لازم برای سرمربیگری در این تیم را نداشته، عنوان کرد: مهدوی کیا سرمایه بزرگی است و وقت و سرمایه خود را در روی تیم‌های پایه هم گذاشته است. نمی‌دانم گزینه‌های دیگر برای سرمربیگری تیم امید قابل مقایسه با مهدوی‌کیا هستند یا نه اما نباید سرمایه‌سوزی کنیم. مربیانی مثل مهدوی‌کیا که شاید تجربه کمتری در عرصه مربیگری داشته باشند با جذب مربیانی قوی این نقیصه را برطرف می‌کنند. لژیونرهایی مثل مهدوی‌کیا که در فوتبال دنیا حضور داشته‌اند می‌توانند از مربیانی که در طول بازی‌شان به آنها اعتقاد داشته‌اند استفاده کنند.

جهانپور در مورد اینکه امضا قرارداد یورویی با فدراسیون فوتبال باعث شد که احتمال ادامه همکاری مهدوی‌کیا با فدراسیون کم شود، عنوان کرد: مربیان چه جوان چه با تجربه شرایط کاری دارند. هر فدراسیون یا کارفرمایی می‌تواند این شرایط را بپذیرد یا قبول نکند.  قطعا با توجه به قوانین فیفا و قوانین داخلی کشورمان کار غیرقانونی صورت نمی‌گیرد و امیدوارم تکلیف این شرایط هرچه سریع‌تر مشخص شود.

وی در مورد اینکه منظورش این است که هرچه زودتر تکلیف انتخاب سرمربی تیم امید مشخص شود، اظهار داشت: آنطور که من می‌دانم مهدوی‌کیا سرمربی تیم امید است و  همانطور که در ابتدای صحبت‌هایم گفتم نباید زمان را از دست داد و باید هرچه سریع‌تر تیم را آماده کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس