جنجال کاپیتان منچستریونایتد با یک عکس فتوشاپی

مدافع میانی تیم فوتبال منچستریونایتد با انتشار یک عکس دستکاری شده در فضای مجازی کنجکاوی کاربران اینترنتی را برانگیخت.

به گزارش مشرق، هری مگوایر کاپیتان و مدافعی میانی منچستریونایتد اگر بتواند در زمین و اگر نتواند خارج از آن توجه کاربران فضای مجازی را جلب می‌کند. این بار کاری که او انجام داده و جلب توجه کرده، انتشار یک عکس از صحنه شادی‌اش پس از به ثمر رساندن گل نخست پیروزی ۴ بر ۲ منچستریونایتد در خانه لیدزیونایتد بود که او را در حال سُر خوردن روی زانوهایش و نگاهی معنادار به هواداران رقیب دیرینه نشان می‌دهد.

این عکس اما یک نکته عجیب دارد و آن فتوشاپ شدن چهره یکی از هواداران تیم لیدزیونایتد در ردیف نخست سکوهای ورزشگاه الندرود است.

در تصاویر اصلی صحنه شادی گل مگوایر مشخص شده که هوادار مذکور یک مرد پا به سن گذاشته است که نه ژست غیرمؤدبانه گرفته و نه حرکت خاصی انجام می‌دهد.

اینکه چرا مگوایر چهره این هوادار را فتوشاپ کرده، اصلاً او چه کسی است و چهره جدیدی که روی عکس قرار داده شده متعلق به کیست، سؤالاتی بوده که ذهن هواداران و کاربران فضای مجازی را مشغول کرده است.

مگوایر نوشت: به خاطر اینکه پرسیدید می‌گویم. این، تصویر یکی از دوستان من است. یک هوادار بزرگ لیدز. او در استادیوم حضور داشت ولی در عکس نبود. به همین خاطر عکس او را روی سر یکی از هواداران گذاشتم تا کمی با او شوخی کنم. ما کل هفته با هم کُری خوانده بودیم.

جنجال کاپیتان منچستریونایتد با یک عکس فتوشاپی +عکس

 منچستریونایتد با گلزنی مگوایر دومین برد متوالی‌اش را کسب کرد و به لطف آن جایگاه خود را در رده چهارم جدول لیگ برتر انگلیس حفظ کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس