برکناری سولدو؟ هرچه زودتر، بهتر/ باید یقه نصیرزاده را بگیرند!

یک پیشکسوت تراکتور معتقد است که سولدو باید هر چه زودتر از سرمربی‌گری این تیم برکنار شود.

به گزارش مشرق، اصغر اعتباری، پیشکسوت تراکتور درباره شرایط تراکتور در لیگ برتر اظهار کرد: متاسفانه شرایط روز به روز بهتر که نمی‌شود، بدتر هم می‌شود. سولدو در این نیم فصلی که در تراکتور بوده باز هم تیم را نشناخته است. اکبر ایمانی در بازی با نفت آبادان ۹۰ دقیقه بازی کرد اما مقابل استقلال اصلا بازی نکرد. در مورد فاز حمله تراکتور اصلا برنامه ندارد و تیم‌های لیگ یکی و دویی از تراکتور بیشتر برنامه دارند.

دفاع تراکتور مانند پنیر سوئیسی است

او با انتقاد از روی آوردن تراکتور به استفاده از اوت‌های بلند نادر محمدی گفت: با این که اوت تاکتیک تیمی است اما با آن فوتبال شکل نمی‌گیرد. ضمن این که تراکتور اصلا مهاجم قد بلند ندارد که بخواهد از اوت بلند استفاده کند. وقتی داخل محوطه برنامه نداشته باشی و نخواهی روی زمین فوتبال بازی کنی، احتمال گل‌زنی کاهش می‌یابد. سابقا اکبر اوتی هم روی اوت دستی کار می‌کرد اما آنقدر برایش نتیجه نداشت. باید در محوطه جریمه برنامه داشته باشید، حتی درباره اوت بلند. سولدو نه آن تاکتیک را دارد و نه بازیکن قد بلند که بخواهد از اوت دستی استفاده کند.

این پیشکسوت تراکتور ادامه داد: دفاع تراکتور مثل پنیر سوئیسی است. گلی که تراکتور دریافت کرد روی ضعف محمدی در استارت بود. او حتی می‌توانست روی مهاجم استقلال خطا هم بکند که انجام نداد. عمق دفاع تراکتور مشکل دارد و وقتی دفاع شما ضعیف است، حتما باید دو هافبک دفاعی مقابل آن‌ها استفاده کنید. زوج اکبر ایمانی و مهدی کیانی مقابل استقلال جواب می‌داد اما اصلا از اکبر ایمانی استفاده نشد.

سولدو هرچه دیرتر برکنار شود، وضعیت تراکتور بدتر می‌شود

اعتباری درباره پیش‌بینی‌اش از آینده تراکتور و سولدو در لیگ بیست و یکم، توضیح داد: حقیقتا سولدو رفتنی است. او اصلا فوتبال ما را نمی‌شناسد. او برای فاز حمله هیچ برنامه‌ای ندارد و هر بازیکنی برای خودش بازی می‌کند. پیمان بابایی بهترین بازیکن است ولی زمانی که در اختیار تیم باشد و زیاد نباید با توپ بازی کند. این موضوع که بابایی در اختیار تیم نیست، به ضعف مربی برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید:

مخالفت زنوزی با برکناری سولدو

او در پاسخ به این سوال که آیا برکناری سولدو در این مقطع از فصل به صلاح تراکتور است، بیان کرد: اگر سولدو این هفته یا هفته بعد برکنار نشود، وضعیت تراکتور بدتر از این می‌شود. البته احتمال سقوط تراکتور خیلی کم است اما با سولدو هیچ برنامه‌ای در بازی تراکتور دیده نمی‌شود. به نظرم سولدو را این هفته عوض کنند بهتر است چرا که شناختی از فوتبال ما ندارند. نمی‌دانم او را چه کسانی و برای چه به تراکتور آوردند. تراکتور در حال حاضر برای دادن چند پاس مشکل دارد. فقط الکی سانتر می‌کند و می‌خواهد از اوت دستی استفاده کند.

مسئولان استان باید یقه نصیرزاده را بگیرند

مربی اسبق ماشین‌سازی در ادامه گفت‌وگویش از وضعیت این تیم تبریزی هم گلایه کرد، گفت: ماشین‌سازی هم اوضاع خوبی ندارد. گفتند که سرباز صلح مالکیت این تیم را برعهده گرفته اما این شرکت نمی‌تواند در این وضع و اوضاع ۲۰ میلیارد برای فوتبال هزینه کند. این شرکت باید یک بخشی برای بدهی‌های این باشگاه و بخشی هم برای آوردن بازیکنان باکیفیت برای بقای ماشین‌سازی در لیگ یک هزینه کند.

اعتباری با اشاره به بازیکن خارجی ماشین‌سازی که ۱۴ میلیارد از سبز پوشان تبریزی طلبکار است، اظهار کرد: این بازیکن را آقای نصیرزاده به ماشین‌سازی آورد. مسئولان استان باید یقه آقای نصیرزاده را بگیرند و از او بخواهند که پول این بازیکن را پرداخت کند. آقای نصیرزاده در آن زمان عنوان کرد که با این بازیکن تسویه حساب کرده و این در جراید مکتوب است. او باید ۱۴ میلیارد را پرداخت کند. فوتبال تبریز چه گناهی کرده که چنین فردی فوتبالش را داغان کرده‌اید؟ او بازیکن آورده و برده و کلی بدهی گردن ماشین‌سازی و تراکتور گذاشته‌است.

علی دایی با کمک نکونام و هاشمیان، جایگزین اسکوچیچ شود

او در بخش پایانی صحبت‌هایش به صحبت‌ درباره تیم‌ملی پرداخت و بیان کرد: به نظرم اگر بخواهند با اسکوچیچ قطع همکاری کنند، باید به سراغ گزینه ایرانی بروند و فکر می‌کنم علی دایی و نکونام بهترین گزینه‌ها هستند. همچنین می‌توانند از هاشمیان در کنار این دو نفر استفاده کنند. باید در جام جهانی نیمکت برای ایرانیان باشد.

این پیشکسوت تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا منظور او حضور همزمان علی دایی و نکونام در تیم‌ملی است، توضیح داد: این دو نفر با هم در تیم‌ملی حضور داشته باشند. یعنی علی دایی به عنوان سرمربی و نکونام و هاشمیان به عنوان دستیارانش فعالیت کنند. همچنین باید به بازیکنان داخلی هم در تیم‌ملی بها داده شود.

اعتباری در پایان در واکنش به این که طبق صحبت‌های ماجدی، سرپرست فدراسیون قرار نیست تغییرات اساسی در دوره حضور او رخ دهد و اگر تغییری هم باشد در دوره ریاست جدید فدراسیون رخ می‌دهد، تصریح کرد: من فکر می‌کنم به احتمال زیاد اسکوچیچ برای جام‌جهانی کنار گذاشته می‌شود. با رفتن او بهتر است از گزینه ایرانی استفاده کنند. وقتی او کنار برود حیف است که از علی دایی که بازیکنان از او حساب می‌برند و یک وزنه است، استفاده نکنیم. همچنین در کنار او از نکونام و هاشمیان که به لحاظ فنی قوی هستند، استفاده شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    10 8
    ان موقع که پول یا مفت داشتید خرج می کردید باید به فکر چنین روزی میشدید چرا این پولها را شرکتهای گیلانی نمی توانند برای تیمهای کاملا بومی ملوان وسپیدرود خرج کنند
    • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
      5 2
      دوست عزیزم، عثمانی که قرنها آذری ها را کشت و توسط شاه عباس آذری اخراج شد با خرج پول در فوتبال فکر کرده میتونه دوباره آذری رو به بردگی بکشه. ولی چیزی که رجب خودش نداشت در آذری هم نتوانست ببیند و آن غیرت حسینی بود.____ما ملت امام حسینیم.
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 1
    اینهمه ریخت و پاش که تراکتور داره هیچ تیمی نداره و حواشی این تیم هم خیلی زیاده که اصلا برازنده مردم فهمیم و انقلابی و شهید پرور آذربایجان نیست
  • مجید IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    3 1
    دایی تمام شده بهتر است به تجارتش فکر کند یعنی این پیشکسوت از سولدو بهتر فوتبال میفهمد؟؟!!
  • IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    7 0
    لطفا هر ننه قمری از سرمربی حرف نزنه . اسکوچیچ وقتی تیم ملی را تحویل گرفت که هیچ مربی جرات نداشت حالا که به جام جهانی با اقتدار صعود کرده بعضی ها قدقد میکنند .
  • عمار یاسر IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 0
    ریشه الان تیم تراکتور در گذشته مدیران آن دارد. اگر آقایان قبول کنند فوتبال صنعت هست و این صنعت مدیران متخصص خودش را دارد بسیاری از مسایل تراکتور حل می شد. در مقطعی نگاه به تیم این طور به نظر می رسید که برای یه بدنه (بازیکنان) مرسدس یک موتور (سرمربی) پیکان قرار گرفته است طبیعی است که تیم به مشکل می خورد.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    2 1
    ارزش لیر ترکیه اومده پایین دیگه نمیتونه پول خرج کنه.
  • بهرام عسگري IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    5 0
    ايشان لطف كنند جدا از اظهار نظرهاشون در مورد تيم تراكتور در مورد تيم ملي و آقاي اسكوچيچ نظر ندهند. كلا موارد تيم ملي ربطي به ايشان ندارد و در سطحي هم نيستند كه چنين نظر مسخره اي اعلام مي دارند. هر كس از راه ميرسه در مورد تيم ملي نظر ميده.
  • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۳
    0 0
    سلام،انگار بعضی یادشون رفته که در دور اول مقدماتی جام جهانی بعد از افتضاح ویلموتس حقه باز و با همین بازیکنان، با دو باخت ایران بعد از عراق و بحرین، سوم بود، اسکوچیچ بود که با همین بازیکنان و با چهار برد در بحرین خرداد 1400 از گروه صعود کرد و بعدش به عنوان اولین تیم آسیایی در بهمن 1400 به جام جهانی. الان برگردیم به فروردین همین امسال و یادمون نره چقدر هممون استرس داشتیم که اصلا از مقدماتی سری اول اصلا صعود می کنیم یانه، اون موقع اصلا هیچکس جرأت نداشت مربی تیم ملی شود.
  • آراز تورک اوغلی FR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 1
    تراختور بعلت عدم مديريت ها ..دومی .فشارهای ایکه از جانب دشمنان‌ ملت آذربایجان عليه آذربایجان وتراختور وارد می شود .تراختور نماد مبازره با تبعیضات سیستماتیک عليه ملت آذربایجان هست تراختور نماد مبارزه با تفکرات نژادپرستی وفاشیستی پان‌فارسها هست ..این دشمنی به بیداری ملت آذربایجان کمک می کند ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس