رئیسی نمایه

رئیسی با اشاره به سیاست دولت برای ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت خاطر نشان کرد: وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پرسرعت فراهم کند.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت با اشاره به فرصت مغتنم معنوی در ماه‌های مبارک رجب، شعبان و رمضان تاکید کرد : مردم نباید در ادارات سردرگم باشند و کارکنان با «مردم‌داری» و «اخلاق حرفه‌ای» به مشکلات مراجعین رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید:

اصل و فرع طرح صیانت چیست؟

رئیسی در همین زمینه افزود : سازمان اداری و استخدامی باید ساز وکار اصلاح مشکلات اداری را بیابد و برای اصلاح آن اقدام نماید.

رئیس جمهور ادامه داد: برای شفافیت و نظارت بر سلامت اداری، ضروری است ارائه خدمات دولتی بر بستر فناوری اطلاعات با جدیت دنبال شود.

رئیسی با اشاره به سیاست دولت برای ارائه اینترنت با کیفیت و پرسرعت خاطر نشان کرد : وزارت ارتباطات مکلف است زیر ساخت لازم را برای استفاده مردم از مزایای اینترنت امن، با کیفیت و پرسرعت فراهم کند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت درختکاری اشاره و بر ضرورت توسعه فضای سبز و حفاظت از محیط زیست با استفاده از شیوه‌های علمی تاکید کرد.

رئیسی اجرای مصوبات شورای عالی ایرانیان را مهم برشمرد و اظهار داشت: یکی از وظایف مهم شورای عالی ایرانیان تسهیل در سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه ایرانیان مقیم خارج است و تضمین اصل و سود سرمایه الزامی است.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    4 1
    چند نکته 1⃣بیشتر جوسازی ها و انتشار اطلاعات غلط علیه ساماندهی فضای مجازی توسط برخی شرکتها و افرادی انجام میشود که وزارت ارتباطات دولت روحانی با آنها برای ایجاد شبکه ملی اطلاعات قرارداد بسته بود . 2⃣احتمال خرابکاری واختلال در سرعت اینترنت در روزهای اخیر توسط این شرکت ها هم متصور است. چون قانونی برای حمایت از کاربران وجود ندارد لذا الان کسی نمیتواند پیگیر اختلال سرعت اینترنت باشد . برخی شرکت های ذینفع در پهنای باند اینترنت با جوسازی علیه قانون حمایت و ساماندهی فضای مجازی میخواهند همچنان این فضا بدون قانون باشد تا منفعت بیشتری ببرند 3⃣در کشورهای مختلف بعد از اعمال قوانین حمایتی از کاربران فضای مجازی ،پلتفرمهای بزرگ مانند اینستاگرام و و توییتر واتساپ مجبور به تمکین از قوانین آن کشورها شدند. چرا عده ای از تمکین این پلتفرمها از دولت ایران و قانونمند شدن فضای مجازی میترسند؟ 4⃣در اروپا و آمریکا محدودیت های سختگیرانه سنی مختلفی برای افراد خصوصا کودکان در فضای مجازی اعمال میشود اما در کشور ما کودکان و نوجوانان بدون هیچ قانون و محدودیتی درگیر فضای مجازی شده اند و آسیب های جدی هم دیده اند. چه کسانی از آسیب دیدن کودکان و نوجوانان در فضای مجازی ایران ذینفع هستند که علیه قانونمند شدن فضای مجازی جنجال بپا میکنند. 5⃣چرا بیشترین جوسازی علیه قانونمند شدن و ساماندهی فضای مجازی توسط سیاسیون انجام میشود؟ در آمریکا آنقدر قوانین فعالیت در فضای مجازی سختگیرانه است که وقتی ترامپ رئیسجمهور سابق آمریکا توییتی خلاف منافع و امنیت ملی آمریکا زد توییتر اکانت وی را بست . اما در ایران یک مقام عالی گرای زدن هواپیمای مسافربری را به دشمن میدهد و مسئول دیگری گرای آشوب و اغتشاش در خیابانها را میدهد اما کسی با آنها کاری ندارد . آیا سیاسیون هم از هرج و مرج و بی قانونی در فضای مجازی ذینفع هستند؟
    • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      1 0
      البته اینترنت بدون فیلتر میخوایم
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    3 1
    ما برای اینترنتی که روزانه چهار پنج ساعت قطعش می کنی پول دادیم و حجم اینترنت به سرویس بعدی منتقل نمی شه این الان حق الناس نیست؟
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    1 1
    خخخخ باشه
    • IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
      0 0
      خخخخخ و
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۴
    0 0
    مخالفين ومعاندين نظام ومخالفين پيشرفت كشور ورفاه مردم بيش از صدكانال تلويزيونى وفضاى مجازى را دراختياردارند وهرچه دل تنگ شان ميخواهد ميگويند حاميان ودوستدارانً انقلاب تريبونى جز فضاى مجازى دراختيار ندارند نا معندان ونيات خبث شان را به مردم بنمايانند پس اينرنت پرسرعت به نفع نظام است
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    0 2
    اللهم العجل لولیک الفرج ___(فارغ از متن این خبر) لطفا در دلمون برای ظهور امام زمان ع دعا کنیم. اللهم العجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس