کد خبر 1343870
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۸
محمود فکری سرمربی نفت مسجد سلیمان شد

محمود فکری در چهار دیداری که سرمربی نفت مسجدسلیمان بوده چیزی جز شکست عایدش نشده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف میزبان خود فولاد خوزستان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

این هشتمین شکست متوالی نفت در لیگ و جام حذفی بود که به ثبت رسید تا آنها همچنان با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم جدول رده‌بندی باقی بمانند و کارشان برای بقا سخت‌تر شود.

محمود فکری در تاریخ ۳۰ دی‌ماه هدایت نفت را به عهده گرفت تا این تیم را نجات دهد اما در چهار هفته‌ای که سرمربی این تیم در مقابل پیکان، سپاهان، شهرخودرو و فولاد بوده چهار باخت عایدش شده است. آنها در این مدت ۹ گل دریافت کرده‌اند و ۲ گل به ثمر رسانده‌اند.

با این وجود محمود فکری در نشست خبری بعد از بازی با فولاد اظهار داشت: قبلاً هم گفته‌ام که قرار نیست ما همه امتیازها را بگیریم و قهرمان شده یا سهمیه آسیا بگیریم.

سرمربی سابق استقلال در شرایطی این صحبت‌های عجیب را بر زبان آورده که تاکنون حتی یک امتیاز هم به دست نیاورده است چه برسد به اینکه بخواهد به برتری برسد. یکی از شاهکارهای او شکست در خانه مقابل پدیده مشهد بود. تیمی که هیچ بردی را تا پایان هفته هفدهم به دست نیاورده بود.

نفت در نیم‌فصل نخست و در چهار هفته ابتدایی پنج امتیاز به دست آورده بود و حالا هیچ امتیازی را در این چهار بازی کسب نکرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عادل IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۵
    4 0
    چطوره که فرهاد مجیدی تا دو سال وقت لازم داشت تا تاکتیک تیمی رو منسجم کنه اما فکری از همون بازی اول باید همه رو ببره؟
    • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      0 0
      حرف حساب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس