کد خبر 1344081
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
چک سفید امضای پاریس به امباپه

رسانه مادریدی اعلام کرد که باشگاه پاریس برای تمدید قرارداد امباپه پیشنهادی عجیب ارائه کرده است.

به گزارش مشرق، هفته گذشته در دیدار رفت لیگ قهرمانان اروپا، پاریس با درخشش امباپه مقابل رئال مادرید به برتری رسید تا بردی ارزشمند در خانه بدست آورد. آنها ۲ هفته آینده در برنابئو میهمان رئال خواهند بود.

امباپه با گل خود مورد تمجید همگان قرار گرفت. بسیاری او را آینده فوتبال می‌دانند و به همین علت پاریس سعی دارد مانع جدایی او در تابستان پیش رو شود. قرارداد ستاره فرانسوی تابستان به پایان می‌رسد و به گفته رسانه‌ها مقصد بعدی او رئال مادرید خواهد بود.

پاریس از یک سمت می‌خواهد از حضور امباپه برای قهرمانی در اروپا استفاده کند و از سمتی دیگر علاقه دارد برای فروش این ستاره بزرگ، پول هنگفتی بدست آورد. همه این مسائل باعث شده تا پاریس برای ماندن امباپه سر و دست بشکند و پیشنهادهای عجیب و غریب ارائه کند.

ماریو کورتگانا، خبرنگار معروف مارکا در لایو خود خبر داد که پاریس پیشنهاد تمدید ۲ ساله ارائه کرده و برای دستمزد گفته هر چقدر امباپه بخواهد برای او خواهند پرداخت.

پیش تر رسانه‌ها مدعی شده بودند که پاریس قصد دارد هفته ای ۵۰۰ هزار پوند به امباپه پول بدهد ولی حالا تصمیم گرفته چک سفید امضا مقابل ستاره فرانسوی بگذارد تا هر چقدر دوست دارد،‌ برای ماندن بنویسد.

پیشنهاد پاریس یک امکان دیگر نیز دارد که به امباپه اجازه خواهد داد تا در تابستان بعدی تیم را ترک کند. آنها فقط می‌خواهند در سال آینده نیز بتوانند از مثلث مسی-امباپه و نیمار استفاده کنند.

ماریو کورتگانا از پیشنهاد عجیب پاریس پرده برداشت ولی مدعی شد که باز هم امباپه این درخواست را رد کرده زیرا می‌خواهد هر طور شده به رئال مادرید بپوندد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس