کد خبر 1344183
تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
مهلت دو ساله آمریکا به محمود عباس برای انتقال قدرت

جنبش فتح اخبار برخی رسانه‌های عبری زبان درباره فشارهای آمریکا برای تعیین جانشین «محمود عباس» را رد کرد و آن را «جنگ روانی» خواند.

به گزارش مشرق، «أسامه القواسمی» سخنگوی جنبش فتح ضمن تکذیب مطالبات آمریکا برای تعیین جانشین «محمود عباس»، گفت که رژیم صهیونیستی تمامی ارکان نظامی، رسانه‌ای و قضایی را علیه ملت فلسطین بکار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

مهلت دو ساله آمریکا به محمود عباس برای انتقال قدرت

القواسمی تصریح کرد که سلاح رسانه‌ای و گزارش‌های روزانه در تمامی سطوح، بخشی از جنگ روانی علیه ملت فلسطین است و تمرکز رسانه‌های اسرائیلی بر مسائل داخلی فلسطین چیز جدیدی نیست و در راستای جنگ فراگیر علیه ملت فلسطین برای عمیق‌تر کردن دودستگی‌ها، مشغول کردن افکار عمومی فلسطینیان به مسائل داخلی و منحرف کردن آن از جنایت‌های رژیم صهیونیستی صورت می‌گیرد.

به نوشته روزنامه «القدس العربی»، القواسمی ملت فلسطین و رسانه‌های خبری را به هوشیاری درباره گزارش‌ها و اخبار صادره از منابع اسرائیلی فراخواند.

برخی رسانه‌های اسرائیلی مدعی شدند که رام‌الله در حال حاضر روزهای پر تنشی را پشت سر می‌گذرد و نزاع بر سر جانشینی «محمود عباس» رئیس ۸۶ ساله تشکیلات خودگردان به مراحل پایانی خود نزدیک شده است (جزئیات بیشتر).

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس