کد خبر 1344579
تاریخ انتشار: ۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
تا حدودی قله اُمیکرون را رد کرده‌ایم

وزیر بهداشت گفت: به بیان سازمان بهداشت جهانی ما جزء ۱۰ کشور برتر مبارزه با کرونا هستیم.

به گزارش مشرق، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت متعجب است که علی رغم تحریم‌های ناجوانمردانه چگونه ایران توانسته در همه‌گیری کرونا روی پای خود بایستد، گفت: در برابر سویه امیکرون نیز با تلاش کادر بهداشت و درمان با تلافات کمتر و موفقیت‌های بیشتر قله بیماری را تا حدودی رد کرده‌ایم.

او می گوید: تاریخ هیچگاه قهرمانان خود را فراموش نمی‌کند، کشورها و قدرت هایی که به ثروت و تجهیزات خود می‌بالیدند در مبارزه با این بیماری بسیار ضعیف بودند؛ دلیلش هم نداشتن مردم قدرتمند است. قدرت هر حکومت به مردم آن است، امروزه آمار کرونای کشورهای اروپا و امریکا بسیار زیاد است، زیرا مردم با آن‌ها نیستند.

او گفت: با حمایت مردم، آمار واکسیناسیون در ایران از بسیاری از این کشورها بیشتر است و این حمایت و قدرت مردم را نشان می‌دهد. در این مدت کار هیچ بیماری در هیچ مرکز درمانی روی زمین نماند و با فداکاری عزیزان کادر درمان و شهدای مدافع سلامت، قدرت و ایثارگری خود را به همه نشان دادیم.

عین‌اللهی با تاکید بر اینکه کادر سلامت یعنی همه اقشار سلامت، متذکر شد: کادر بهداشت و درمان ما نشان داد کادری پر تلاش است و اکنون به بیان سازمان بهداشت جهانی ما جزء ۱۰ کشور برتر مبارزه با کرونا هستیم. WHO در تعجب است چطور ایران علی رغم تحریم‌های ناجوانمردانه اینگونه روی پای خود ایستاده است. در برابر سویه امیکرون نیز با تلاش کادر بهداشت و درمان با تلفات کمتر و موفقیت‌های بیشتر قله بیماری را تا حدودی رد کرده‌ایم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    کلا همیشه در صحب هاشون از خداوندگارشان (سازمان بهداشت جهانی) همیشه یاد میکنند
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
    0 0
    نظرات اقاى دكتر عين الهى هر چند كه صد در صد درست است ولى از نظر عمليات اجرايى صد در صد خود فريبى است. دقيقا گرفتارى دكتر سعيد نمكى هم همين بود. تشخيص درست درمان غلط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس