کد خبر 1344663
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶
آغاز هفته بیست‌وهفتم با توقف صدرنشینان

تیم فوتبال اینتر فرصت خوبی را که برای رساندن خود به صدرنشین جدول رده‌بندی سری A داشت، با قبول یک تساوی خارج از خانه از دست داد.

به گزارش مشرق، در آغاز هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های سری A ایتالیا، شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال میلان در وزشگاه سن‌سیرو به مصاف اودینزه رفت و در پایان به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک - یک دست پیدا نکرد.

میلانی‌ها با گلزنی رافائل لیائو در دقیقه ۲۹ پیش افتادند اما تنها تا دقیقه ۶۶ تیم پیروز میدان بودند چرا که دستنی اودجی گل تساوی را برای اودینزه به ثمر رساند. این دومین ناکامی متوالی میلان برای کسب پیروزی پس از تساوی ۲-۲ هفته قبل در خانه سالرنتینانا است.

آغاز هفته بیست‌وهفتم با توقف صدرنشینان

در دومین بازی هفته بیست‌وهفتم سری A‌ از ساعت ۲۳:۳۵،‌ اینتر مهمان جنوا بود که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اینتر در حالی به یک امتیاز این بازی بسنده کرد و ۵۵ امتیازی شد که در صورت پیروزی با توجه به توقف میلان صدرنشین قبل از این بازی برابر اودینزه، می‌توانست خودش را به صدرنشین جدول برساند. البته مردان سیمونه اینزاگی هنوز هم فرصت این کار را دارند، چرا که با یک بازی کمتر از رقیب همشهری‌شان، تنها دو امتیاز با روسونری اختلاف دارند. تیم جنوا هم با این تساوی ۱۷ امتیازی شد و همچنان در رده ماقبل آخر جدول است.

آغاز هفته بیست‌وهفتم با توقف صدرنشینان

امروز سه بازی دیگر در هفته بیست‌وهفتم سری A برگزار می‌شود که در مهمترین‌شان از ساعت ۲۰:۳۵ به وقت تهران، یوونتوس مهمان امپولی خواهد بود.

برنامه کامل بازی‌های امروز فوتبال ایتالیا به شرح زیر است:

سالرنیتانا - بولونیا، ساعت ۱۷:۳۵
امپولی - یوونتوس، ساعت ۲۰:۳۵
ساسولو - فیورنتینا، ساعت ۲۳:۲۰

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس