کد خبر 1344676
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
رونالدو زمان خداحافظی‌اش از فوتبال را اعلام کرد

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره منچستریونایتد در مورد شرایط سنی خود و اینکه چه زمانی از فوتبال کنار می‌رود حرف زده است.

به گزارش مشرق، کریستیانو رونالدو ۳۷ ساله است اما مهاجم منچستریونایتد امیدوار است که بتواند چهار یا پنج سال دیگر به بازی کردن در بالاترین سطح فوتبال ادامه دهد.

ملی پوش پرتغالی در این فصل با وجود زدن ۱۵ گل در ۲۹ بازی برای منچستریونایتد مورد انتقاد زیادی قرار گرفته است. اوضاع فوق ستاره در اولدترافورد خیلی فوق‌العاده پیش نرفته و همین موضوع باعث شده که شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این بازیکن از جمع شیاطین‌سرخ در تابستان پیش رو به گوش برسد.

فوق ستاره فوتبال جهان در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «می‌دانم که سال‌های زیادی تا پایان فوتبال من باقی نمانده است، امیدوارم چهار یا پنج سال دیگر باشد اما امیدوارم که بتوانم به برنده شدن و کسب افتخار ادامه دهم.»

او در این مصاحبه با شبکه DAZN اینطور گفت: «زندگی من مثل یک سفر زیبا بوده است. هرجا رفته‌ام تاثیر خودم را گذاشته‌ام. فکر نمی‌کنم بازیکنی در تاریخ باشد که بتواند به اینجا برسد. خب شاید از نظر آمار کسی بتواند به من برسد اما از نظر اینکه با افتخار بگوید هرجا بوده‌ام تاثیر خودم را گذاشته‌ام، بعید است. همین موضوع من را خوشحال می‌کند.»

او در مورد زمان پایان فوتبالش گفت: «باید باهوش بود. من می‌دانم ۸ سالگی، ۲۰ سالگی و ۲۵ سالگی مثل ۳۵ سالگی به بعد نیست. اینجا بحث بلوغ است و تجربه و هوش اینکه درک کنی ممکن است چیزهایی را از دست بدهی اما در عوض چیزهای دیگری به دست می‌آوری و تعادل درستی داری که به تو این توان را می‌دهد که در بالاترین سطح به رقابت کردن ادامه دهی.»

رونالدو در مورد انتظارات از خودش گفت: «سخت است که بخواهم بگویم انتظارات زیادی از خودم ندارم زیرا من اکنون در باشگاهی هستم که این موقعیت را در اختیارم قرار داده تا جام‌های بیشتری ببرم. از این موضوع مطلع هستم که سال‌های زیادی از فوتبال من باقی نمانده است. رقابت کردن در بالاترین سطح در این سن، ساده نیست اما برای من ساده به نظر می‌رسد چون هرسال نشان می‌دهم که در بالاترین سطح هستم و آمار گویای این مسئله هستند. نمی‌خواهم خودستایی کنم، آمار همه چیز را نشان می‌دهد.»

او در واکنش به انتقادهایی که از وجود دارد اینطور گفت: «آمار، همواره حقیقت است. باقی چیزها هیچ اهمیتی ندارد. به همین علت است که از فرمم رضایت دارم. من هنوز گل می‌زنم و در تیم‌های ملی و باشگاهی‌ام به بازیکنان هم‌تیمی و تیمم کمک می‌کنم. می‌خواهم همین‌طور ادامه دهم.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس