کد خبر 1344935
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
دستگیری ۲ سنگ پران بزرگراه غدیر

فرمانده انتظامی شهرستان ری از بازداشت دو نفر که اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودروهای سبک و سنگین عبوری در اتوبان غدیر کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، پنجشنبه شب گذشته ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن تعدادی از رانندگان خودروهای سنگین و سبک عبوری در بزرگراه غدیر از پرتاب سنگ به سمت خودروهای خود خبر داده و از این موضوع انتقاد کرده بودند؛ سنگ‌هایی که منجر به وارد شدن خسارت به برخی از خودروها نیز شده بود. درپی انتشار این ویدیو نیز مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت  اعلام کرد: «تیمی از مأموران پلیس پیشگیری و مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ رسیدگی به این موضوع را دستور کار خود قرار داده‌اند و در همان دقایق اولیه به سرنخ هایی از عاملان این اقدام دست یافته‌ و این افراد مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.»

حالا امروز خبر رسیده که پلیس دو نفر را به دلیل پرتاب سنگ به سمت خودروهای عبوری در این محور بازداشت کرده است. موضوعی که سرهنگ دوستعلی جلیلیان، فرمانده انتظامی ویژه شهر ری آن را اعلام کرد و گفت: در پی وقوع حادثه سنگ پرانی در اتوبان غدیر به دستور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس های تخصصی، یگان امداد و فرماندهی انتظامی شهرستان ری قرار گرفت و با اقدامات صورت گرفته دو عامل اصلی این حادثه دستگیر و از آنها یک دستگاه موتورسیکلت کشف شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی های صورت گرفته با ابراز ندامت و پشیمانی از اقدام نابخردانه خود اعتراف کردند که صرفا برای سرگرمی و بدون انگیزه قبلی دست به این اقدام زده اند و هرگز تصور نمی کردند به این سرعت توسط پلیس دستگیر شوند.

پیش از این نیز در اواخر دی ماه امسال، مردی که با پرتاب سنگ در برخی از بزرگراه‌های تهران منجر به مرگ دو تن و آسیب دیدگی به چندین خودروی عبوری شده بود، بازداشت شد.  در گفت‌وگو با این مرد انگیزه وی از این اقدام را پرسیده بود که متهم مدعی شده بود هدفش خالی کردن دل خودش بوده است.

همچنین  در همان زمان سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت نیز از دستگیری ۱۰ نفر در رابطه با سنگ پرانی در بزرگراه های تهران خبر داده و گفته بود که «بعد از اولین حادثه نگاه ما در حوزه گشت‌های انتظامی تغییر کرد و علاوه بر اقدامات انتظامی و ترافیکی، موضوع مراقبت از رفتارها و افراد و اقدامات مشکوک در محورهای بزرگراهی و پل‌ها و ... نیز در دستور کار تمامی واحدهای گشتی و حتی گشت‌های پلیس راهور قرار گرفت. ما دستورات جدیدی را صادر کردیم و مراقبت‌های ویژه‌ای از سوی گشت‌ها و ماموران ما در حال انجام است تا علاوه بر کار گشت انتظامی، نگاه مراقبتی و ایمنی هم در این مسیرها وجود داشته باشد. »

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    8 0
    از نیروی انتظامی سپاسگذاریم ان شالله سلامت باشند
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    5 0
    باید از همون پلها آویزون شون کنن چند ساعت
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    اگر قوه قضاییه مدعی کار هست باید دست این افراد رو از کتف قطع کنه
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    2 0
    انگار ما داریم توی جنگل زندگی می کنیم حتی فرق بین سرگرمی ومردم آزاری راتشخیص نمیدن درهیچ کشوری که ادعای با فرهنگی میکنه بشینه سنگ اندازی روی مردم بکنه واسمشو بزاره سرگرمی خریت تا این حد به این میگن وحشی‌گری وبی فرهنگی
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    شیشه نوشابه خالی
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    3 0
    2 دلیل داره. یکی اینکه مجازات ها بازدارنده نیست 2_ درباره جرم ها و مجازات آنها برنامه تلویزیونی درست نمی کنیم. اگر در اخبار گزارشی پخش شود که سنگ پران ها دستگیر شدند و به مجازات رسیدند مجرمان بالقوه حساب کار میاد دستشون. ( مملکت داری عقل و طرح و برنامه و شعور لازم داره. اداره مملکت بروش "سیکیم خیاری" نتیجه ش میشه مشکلاتی که صدهابار تکرار میشن ولی هیچوقت علاج نمیشن. از تورم و گرونی بگیر تا سنگ پرونی. اداره مملکت با ایشالا ماشالا نتیجه ش همینه.)
  • IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    1 0
    یارو به وزارت خارجه حمله کرده که چرا حمله روسیه به اوکراین رو محکوم نکرده. باید از این سیاستباز خاله زنک درجه 6 پرسید اونموقع که اربابت از 10 هزار کیلومتر دورتر اومده بود با B-52 بمب های 10 تنی روی سر مردم عراق و افغانستان مینداخت چرا واق واق نمی کردی؟ حوصله ندارم ماجرای جنایت ارباب این کوتوله هارو تو لبنان و غزه و سوریه و یمن و سومالی و لیبی یادآوری کنم. درسته که هوش و شعور اینا در حد متوسطه (یه امتحان در حد مثلثات محصل 16 ساله دبیرستان ازشون بگیرین) اما دیگه اینقدر بیشعور نیستن که منکر جنایات رژیم سفاک آمریکا تو 20 سال اخیر بشن چون این موضوعیه که حتی یه گاو تو یه دامداری اطراف شهریار هم میدونه. پس موضوع چیه ؟ پدرسوختگی ذاتی که کاریش نمیشه کرد و دست خودشون نیست. نیش عقرب (و ایضا" اظهارات احمق و جناب کودن خودشیفته) نه از ره کین است... با اینا _مثل بیماران روانی حاد و مزمن _فقط باید مدارا کرد. اینا درست بشو نیستن. تا توی قبر برن تفاله متعفن آمریکا باقی میمونن. زباله ارگانیک مرغوب (مرغوبتر از پهن گاو)
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۴
    0 0
    نه جنون دارند نه برای تفریح.. بلکه مامور و مزدورند... ساده نگیرند قضیه را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس