کد خبر 1344976
تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۲
واکنش سرپرست تیم ملی به ماجرای دعوت مدافع سرباز استقلال

حمید استیلی اعلام کرد دعوت بازیکنان به تیم ملی فقط در اختیار سرمربی تیم ملی است.

به گزارش مشرق، در مورد محمد حسین مرادمند و سیاوش یزدانی دو بازیکن سرباز استقلال، حرف و حدیث‌های زیادی وجود دارد. از یک طرف گفته می‌شود که آنها حداقل تا پایان فصل می‌توانند استقلال تیم به میدان بروند و از سوی دیگر این بحث مطرح شده که آنها ممکن است به سرعت به مرکز آموزشی اعزام شوند و سپس برای یک تیم نظامی بازی کنند.

تنها راهی که استقلالی‌ها امیدوارند از طریق آن، زمان اعزام یزدانی و مرادمند را به تعویق بیندازند، بحث ملی‌پوش بودن این دو بازیکن است که بر اساس آن، مهره‌های ملی‌پوش می‌توانند رفتن به خدمت سربازی را تا ۳۰ سالگی به تعویق بیندازند و حالا استقلالی‌ها امیدوارند جدا از یردانی، مرادمند هم شامل این قانون شود تا در صورت امکان، این بازیکن بتواند سربازی‌اش را به تعویق بیندازد. به همین دلیل در چند روز اخیر، اخبار و شایعات زیادی درباره دعوت از مرادمند به اردوی تیم ملی برای دو بازی مقابل کره جنوبی و لبنان به گوش می‌رسد تا او با حضور در اردوی تیم ملی، مشکلی برای همراهی استقلال نداشته باشد.

حمید استیلی سرپرست تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا مرادمند قرار است در اردوی بعدی تیم ملی حضور داشته باشد گفت: این موارد در حیطه اختیارات سرمربی است و آقای اسکوچیچ درباره مسائل فنی تصمیم خواهد گرفت، ایشان لیست بازیکنان دعوت شده را در اختیار فدراسیون فوتبال قرار خواهند داد و برای این موضوع باید تا زمان اعلام لیست باید صبر کرد. بنده تنها مسائل مربوط به مدیریت و سرپرتی تیم ملی را انجام خواهد داد و در مسائل فنی دخالتی ندارم.
 

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • رخشا IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۷
    5 7
    به این میگن آدم فهمیده وباشعور چقدر با صلابت ودانایی صحبت می‌کند ایشون یک ورزشکار فهمیده وسرخ پوش است واون النگ دولنگ ها هم یک نوع سرخ پوش قربون آدم فهمیده آقای حمید خان
    • علی IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
      2 1
      البته نظر همه شما سرخ ها اینه که فدارسیون آبیه ولی همه ارکانش سرخ هست خیلی خالبه زمان عزیز خادم هم همینو میگفتین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس