ترکیب تیم ملی ایران مقابل امارات مشخص شد

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: در اول فروردین هم که اولین روز فیفاست لژیونرها به جمع ما اضافه خواهند شد و با پرواز اختصاصی ایران‌ایر تیم ملی به سئول خواهد رفت.

به گزارش مشرق، حمید استیلی در مورد شرایط تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: بعد از دربی پایتخت که روز ۲۶ اسفند برگزار می‌شود ۲۷ اسفند ملی‌پوشان به تیم ملی دعوت خواهند شد. بازیکنان داخلی به اردو می‌آیند و تست پی‌سی‌آر می‌دهند و در قرنطینه می‌مانند. اول فروردین هم که اولین روز فیفاست لژیونرها به جمع ما اضافه خواهند شد.  با پرواز اختصاصی ایران‌ایر تیم ملی به سئول خواهد رفت. دوم و سوم فروردین تمرین می‌کنیم و چهارم فروردین هم با کره بازی داریم.

استیلی در مورد میزبانی از تیم لبنان در ۹ فروردین، گفت: در حال صحبت هستیم که ببینیم بازی در تهران باشد یا مشهد.

مدیر تیم ملی در مورد اینکه تیم ملی با اسکوچیچ ۱۵ بازی را بدون شکست پشت‌سر گذاشته به شبکه سه گفت: تا پایان جام جهانی قرارداد اسکوچیچ تمدید شده است. با ماجدی هم که صحبت کردم تأیید ایشان روی اسکوچیچ است. 

وی در مورد اینکه ۱۲ فروردین قرعه‌کشی جام جهانی انجام خواهد شد، عنوان کرد: دو بازی که ما با کره و لبنان داریم شاید ما را در سید ۲ قرار دهد و تیم‌های ملی بزرگی به جام جهانی نرسیده‌اند و حذف شده‌اند. من لیست آنها را درآورده‌ام و می‌خواهیم با آنها بازی تدارکاتی داشته باشیم. وقتی تیم ملی ما به جام جهانی رفته خیلی از تیم‌ها مایلند که با تیم ایران بازی کنند.

استیلی در مورد شرایط مالی فدراسیون و تیم ملی گفت: پول چندانی نیست و صحبت کرده‌ایم تا از دولت کمک بگیریم. مخبر، معاون اول ریاست جمهوری هم با بازیکنان صحبت کرده است. آن زمان من نبودم اما می‌خواهم از ایشان وقت بگیریم و خدمت‌شان برسم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس